Gå til innhold

ladyshave!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tenker på å anskaffe meg en ladyshave! noen her som har eller har hatt? er det et bra alternativ til vanlige barberhøvler? er det smertefritt? slipper du de ekle røde prikkene som klør? må du skifte bladet i ladyshaver? håper på koselige svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en billig ladyshaver, men den bruker jeg så og si aldri faktisk. Den er kjekk å ta bikilinjen med, men til legger er det fortsatt høvel som er det beste. Personlig synes jeg ikke en ladyshaver shaver så godt. Man slipper de røde prikkene, men det tar mye lenger tid å shave ordentlig enn med høvel synes jeg...

Skrevet

hm..jeg bruker ladyshave nedentil jeg og..der er den glimrende..ingen røde prikker.:) på bena ogsånne ting er den ikke så bra..

Gjest Anonymous
Skrevet

okay jasmin, hvis du bruker ladyshavern på ehm din VAGINA... kan du også barbere leppene? like ved siden av klitoris er jo et skummelt område! meget sårbart! :o

Skrevet
okay jasmin, hvis du bruker ladyshavern på ehm din VAGINA... kan du også barbere leppene? like ved siden av klitoris er jo et skummelt område! meget sårbart! :o

<<<<hvis man er forsiktig så er ikke det noe problem :)

Skrevet

Hvilken ladyshave er best? Vurderer å gå til innkjøp av en jeg også..

Skrevet

Jeg bruker braun..aneri kke hvem som er best..men det er jo bare og spøøre hvem som er mest solgt d :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Når dere først er inne på "røde prikker som klør": Jeg barberer leggene med høvel, og klør noe helt sinnssykt flere dager etterpå. Jeg har ikke røde prikker som klør, men får røde prikker av å klø. Klør meg ofte til blods og får skorper, og blør selvfølgelig etter å ha barbert vekk skorpene neste gang... Har prøvd å barbere rundt skorpene, men det er jo ikke pent med hår enkelte steder på leggene. Smører meg inn med fuktighetskrem ofte, men det klør like mye. Noen som har noen gode råd mot denne kløen? På forhånd takk! :D

Skrevet
okay jasmin' date=' hvis du bruker ladyshavern på ehm din VAGINA... kan du også barbere leppene? like ved siden av klitoris er jo et skummelt område! meget sårbart! :o[/quote']

Hmm man barberer vel ikke Vaginaen vel..? Hos meg gror det iallefall ikke hår oppi der :ler::ler:

-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...