AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Hei! Jeg går 3 av 5 år på master i industriell økonomi. Jeg har en del ekstra poeng og jeg lurer på om det er noen som har skrevet masteroppgave samtidig som man tar obligatoriske emner? Sånn som studieplanen min ser ut nå så har jeg: 35 studiepoeng i dette semesteret 35 til høsten2021 10 til våren 2022 20 til høsten 2022 Planen er da at jeg starter å skrive masteroppgave våren 2022, skriver og leverer høsten 2022. Det gjør det mulig å jobbe i bedriften jeg skal skrive masteroppgave for sommeren 2022 og få oppfølgning der, noe jeg ser på som en super mulighet. Har allerede fått tilbud om å skrive master for denne bedriften. Noen som har gjort dette før, må man ha godkjent alle obligatoriske fag før man skriver masteren? Skal selvfølgelig også snakke med studieveiledere, men ønsker bare å høre om erfaringer. Anonymkode: 1825b...924
powerpuffen Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Dette er personlig preferanse, men jeg hadde nok ikke tuklet så fryktelig med det ordinære studieløpet. Du er heldig som allerede har fått innpass i bedrift - så denne muligheten ville jeg holdt på. Men jeg er redd du tar deg vann over hodet om du skal skrive masteroppgave, jobbe OG ta ekstra fag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå