Gå til innhold

Kvinner som bekrefte / avkrefte denne påstand ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Menn som ønsker å gi sin kvinne en mer følsom penetrasjon, gjør nok lurt i å konsentrere seg om den ytterste delen av skjeden, fremfor  dyp penetrasjon.

Av den grunn er det mange kvinner som synes at det er vel så godt eller bedre, å bli stimulert med kun tuppen av penis. Det vil altså si at han støter litt, men ikke helt inn i henne - såkalt grunne støt.  Er  dette en påstand som ikkje kvinner flest kan avkrefte / bekrefte  ?

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer.

Så en kort penis er ikke så ille som menn skal ha det til, sålenge det er litt fylde i den.

Anonymkode: 0e34d...031

• Liker 5
Skrevet

Ja

Anonymkode: dce3a...0e2

Skrevet

Ja. Samtidig liker jeg variasjon.

Anonymkode: f07ca...1f9

Skrevet

Drømmekuken er relativt kort og halvtjukk. Da går alle stillinger, alle hastigheter, og bonus, det er ikke ubehagelig og suge. 

Anonymkode: 9bdbd...688

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg liker best hele lengden.

Anonymkode: 726e2...8e4

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker at han går dypt. Så nei, det stemmer ikke for meg.

Anonymkode: a2380...14a

• Liker 7
Skrevet

En fordel med lang og tjukk er at en kan variere.

Anonymkode: a5cac...e21

• Liker 1
Skrevet

Nei. Åpningen blir bare sår, det er de mer sensitive delene du vil stimulere. Gjøres egentlig fint uten særlig "støt".

Anonymkode: c9623...281

• Liker 1
Skrevet

Det varierer. 

Anonymkode: 7dd82...a85

Skrevet

Nei, hadde blitt ganske irritert til slutt.

• Liker 4
Skrevet

Nei, synes ikke det er så godt akkurat i åpningen egentlig. 

Anonymkode: f1450...22a

• Liker 2
Skrevet

Det kan være godt som en start, men etter en stund vil jeg ha hele inn.

Anonymkode: 0d565...996

• Liker 3
Skrevet
Skybe skrev (1 time siden):

Menn som ønsker å gi sin kvinne en mer følsom penetrasjon, gjør nok lurt i å konsentrere seg om den ytterste delen av skjeden, fremfor  dyp penetrasjon.

Av den grunn er det mange kvinner som synes at det er vel så godt eller bedre, å bli stimulert med kun tuppen av penis. Det vil altså si at han støter litt, men ikke helt inn i henne - såkalt grunne støt.  Er  dette en påstand som ikkje kvinner flest kan avkrefte / bekrefte  ?

Avkrefter herfra 😅 Høres pes ut.

Anonymkode: a46b8...262

• Liker 1
Skrevet

Bakfra fungerer det supert!  Men helst med variasjon. I misjonær funker det best dypt. 

Skrevet

Nei. Liker best å kjenne kuken dypt inn

Skrevet

Kvinnene har talt !       Konklusjonen er til dypere til bedre 😄

Skrevet

Ja, takk, begge deler! Jeg liker variasjon, og det kommer også an på hvor i syklusen min jeg er. Etter mensen/før eggløsning kan det gjøre vondt hvis han støter for dypt, mens etter eggløsning/før mensen kan det være sykt digg at han bunner meg helt. Tror jeg har et eget g-punkt helt bakerst 😄 Det føles for øvrig alltid godt nærmere åpningen, så det gjør vi omtrent alltid. 

Anonymkode: 6dc39...1a6

Skrevet

Jeg vil gjerne ha variasjon, men er veldig følsom i åpningen. 

Anonymkode: 774d6...ab5

Skrevet
Skybe skrev (2 timer siden):

Tykkelsen er viktigere enn lengden, så lenge den kommer seg inn da ;) Men jeg foretrekker røffere sex personlig, enn type følsom.

Anonymkode: 5ed91...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...