Gå til innhold

Så redd for å plutselig stryke praksis siste dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på siste uka av praksis og er livredd for å stryke. Har bare fått gode tilbakemeldinger,og ingen varsel for stryk,men tenk om det skjer noe siste dagene som gjør at de ikke føler jeg passer inn.

Jeg er en litt mer rolig type ,og skal bli barnehagelærer. Jeg bruker litt tid på å finne min plass og liker meg best sammen med de stille barna.

Anonymkode: b4b2d...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker meg selvsagt med de voldsomme og , men er de stille jeg ofte ser når det skjer mye voldsomt rundt som f eks dansing eller mye herjing.

Skrevet

Du stryker ikke bare plutselig i praksis. Da må du enten gjøre noe som er så riv ruskende galt at det er graverende eller gjøre noe kriminelt. Du stryker ikke i praksis uten skriftlig varsel i forkant 😊

Skrevet

Du skal ha varsel og du skal ha mulighet for å rette opp. Bortsett fra veldig alvorlige ting da. 
Slapp av. Det går nok fint. Mulig du bør jobbe med å se alle barna i barnehagen og ikke kun være med en gruppe barn. 

Anonymkode: 553fc...4c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skal ha varsel og du skal ha mulighet for å rette opp. Bortsett fra veldig alvorlige ting da. 
Slapp av. Det går nok fint. Mulig du bør jobbe med å se alle barna i barnehagen og ikke kun være med en gruppe barn. 

Jeg ser alle, jeg bare prøvde beskrive det at jeg gjerne ikke er den som hiver meg ut i dans etter to uker. Kanskje jeg trenger noen flere uker i jobb for å danse limbo liksom😄

Redd sånne ting skal vippe meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser alle, jeg bare prøvde beskrive det at jeg gjerne ikke er den som hiver meg ut i dans etter to uker. Kanskje jeg trenger noen flere uker i jobb for å danse limbo liksom😄

Det skal det ikke gjøre. Da skal du ha fått beskjed, mer veiledning og mulighet til å rette det opp😊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der ordner seg helt fint. Ikke alle kan, eller bør, danse limbo heller, det er veldig fint at det er variasjon, akkurat som barna er varierte. Høres ut som du kommer til å passe kjempegodt inn, og særlig når du finner plassen din mer og blir ordentlig varm i trøya. Fint med noen som passer på at også de stille blir sett!

Anonymkode: 3a920...912

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det der ordner seg helt fint. Ikke alle kan, eller bør, danse limbo heller, det er veldig fint at det er variasjon, akkurat som barna er varierte. Høres ut som du kommer til å passe kjempegodt inn, og særlig når du finner plassen din mer og blir ordentlig varm i trøya. Fint med noen som passer på at også de stille blir sett!

Anonymkode: 3a920...912

Tusen takk💜

Skrevet

Jeg strøk praksis på siste evaluering. Gikk gråtende ut. Veilederen min på stedet var totalt uenig, ho fra skolen var helt sikker. Fikk ny praksis, ble meldt til skikkethetsforbundet av samme veileder. Bestod og gikk ut med A på bachelor 

Anonymkode: 17009...b83

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg strøk praksis på siste evaluering. Gikk gråtende ut. Veilederen min på stedet var totalt uenig, ho fra skolen var helt sikker. Fikk ny praksis, ble meldt til skikkethetsforbundet av samme veileder. Bestod og gikk ut med A på bachelor 

Hvorfor?!😱

Anonymkode: 650b0...087

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor?!😱

Veileder fra skolen var helt sikker på at jeg var uskikket til yrket mitt. Vi hadde absolutt ingen god tone fra dag en, og ho hadde fått en tilbakemelding om en hendelse fra forrige praksis som hang seg opp i, dermed var min oppførsel ikke egnet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Veileder fra skolen var helt sikker på at jeg var uskikket til yrket mitt. Vi hadde absolutt ingen god tone fra dag en, og ho hadde fått en tilbakemelding om en hendelse fra forrige praksis som hang seg opp i, dermed var min oppførsel ikke egnet.

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Er det mulig...

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva sier du? Fikk du ingen forvarsel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...