Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke typen til å bli sjalu av meg. Jeg mener dette handler om respekt for forholdet, han mener jeg er sjalu. 

Samme kvelden han møtte meg, for et halvt år siden, så møtte han også en annen dame. Han møtte først hu, de flørta, la til hverandre på snapchat. Men samme kvelden møtte han meg og ble med meg hjem. Kort fortalt så ble vi sammen. 

Jeg har sett at han har fått snap av henne, og spurt hvem hun er. Han sa rett ut at det var hu som han møtte samme kvelden som meg. Setter jo pris på ærligheten. Jeg spurte om han hadde sagt ifra at vi nå var sammen, og det hadde han ikke gjort nei... så han er ikke akkurat ærlig med henne? 🙄 Etter slik han har fortalt tidligere, var hun veldig interessert i han den kvelden de møttes, hun satt på fanget hans og var på han hele tiden. Dette vet jeg fordi han har sagt det selv, og bekjente har sagt det til meg fordi de trodde han var utro den kvelden, men jeg har sagt ifra til de at vi ikke en gang hadde møttes 😅 så no harm done der. 

Men han har ikke fortalt henne at han nå er sammen med meg... jeg spurte om ossen de prater sammen, og han sa de har blitt venner gjennom snapchat, men at de ikke skriver til hverandre, blitt venner gjennom å følge hverandre på story (?🤨). Jeg sa da at jeg så jo at hu skrev til han, og da sa han, jo ja, de skrev jo litt da. 

Hva skal jeg gjøre med denne informasjonen??? Han er ikke ærlig med henne, men jeg tror ikke han direkte vil noe med henne heller. Jeg har en mistanke om at han bare holder henne «varm», om det skulle ryke mellom oss. Han mener nå jeg er sjalu og ikke lar han ha venninner, som et helt bak mål spør du meg. Jeg har selv kompiser og det ville vært dobbelt moralsk av meg å si han ikke kunne hatt venner av motsatt kjønn. Jeg blir bare skeptisk siden de møttes flørtende, han har ikke sagt ifra at han har dame, og veldig frem og tilbake på hvordan de har kontakt... 

Hva tror dere? Er jeg sjalu eller er det antagelsen og magefølelsen min som har rett, at han holder hu varm? 

Anonymkode: 92f12...612

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med at man bør kunne ha venner av motsatt kjønn,men akuratt denne situasjonen hadde jeg og reagert på ja

• Liker 9
Skrevet

Stol på magefølelsen din! Det jeg hadde gjort er å finne meg en ny kompis på snapchat og gjør det nøyaktig det samme som han. 

Får se om han reagerer på det da 🙃

• Liker 5
Skrevet

Å ha venner av motsatte kjønn er ok, men når en venn av kjæresten tror han er på ledig på markedet og lar den vennen fortsette å tro det, så er det ikke ok. Han fører henne på en måte bak lyset og det han gjør mot deg er ikke ok det heller. 

Anonymkode: 455f8...931

• Liker 6
Skrevet
Kenelz skrev (2 minutter siden):

Stol på magefølelsen din! Det jeg hadde gjort er å finne meg en ny kompis på snapchat og gjør det nøyaktig det samme som han. 

Får se om han reagerer på det da 🙃

Tenkte på det 😂 kan hende jeg overtenker nå, men har også vært inne på tanken at han kanskje gjør dette fordi JEG har guttekompiser. Han er nemlig veldig sjalu av seg 😜 Da jeg fant ut hvor sjalu han var, prøvde jeg å få til slik at han møtte kompis vennene mine, noen av de heier til og med på samme fotball lag, så jeg har bedt de hit på fotball og øl. Han satte pris på det, men er fortsatt sjalu 🤨 Så enten gjør han dette på trass pga sjalusien, eller så holder han faktisk en annen dame varm... sistnevnte syntes jeg er litt dealbraker altså 🙄

ts

Anonymkode: 92f12...612

• Liker 2
Skrevet

Rødt flagg 1: Han rota seg borti 2 flørter på samme kveld

Rødt flagg 2: Han sletter henne ikke når dere ble sammen. Hva trodde han kom til å skje da? At hun står klar når d evt blir slutt mellom dere?

Rødt flagg 3: Han holder deg hemmelig for henne. Fordi han liker bekreftelsen og for å ha en backup.

Rødt flagg 4: At han er ærlig med deg, det er vel å bra, men tydeligvis forstår han ikke at han driter seg ut. Ellers ville han sagt at han skjønner du ikke liker det og at han skal slette henne/fortelle henne at han er i forhold.

Nei fy faen.. han høres ut som en umoden guttunge, jeg hadde aldri klart det. Noen vil ha i pose sekk og de må man sile ut 🤢

• Liker 7
Skrevet

Han vil ha henne varm i tilfelle det går på dunken med dere, eller han har henne varm kun for oppmerksomhet!

Kanskje du skal tipse henne om at han har kjæreste, eller be han invitere henne på besøk?😁

Anonymkode: 127dd...8ad

• Liker 2
Skrevet

Han booster selvtilliten sin med henne og får oppmerksomhet. Dette er ikke greit. Enten sletter han henne eller du dumper han.

Anonymkode: 6e7bc...168

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...