Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som overskrifta sier så liker jeg ikke svigersøstera mi... Jeg og kjæresten min har vært i sammen i 1 1/2 år, men jeg klarer bare ikke komme godt overens med søstera hans. Jeg har ingenting i mot henne og har hengt med henne flere ganger, ikke alene da, kjæresten min var også med. Jeg har skikkelig problem med å like henne uansett hvor mye jeg prøver. Hun er vanskelig å komme innpå og er ganske umoden for alderen. Jeg skulle ønske at jeg kunne funnet på ting med henne alene, og vi kunne kommet bedre overens. Hvis kjæresten min spør om vi skal invitere henne med på ting, eller om hun kan komme på besøk så vil jeg egentlig bare si nei.

Jeg er 22 og hun er 26 år, men hun er veldig umoden for alderen, føler at hun er 20 år. Hun er veldig hyggelig og grei men jeg klarer bare ikke å like henne. Hun er vanskelig å forstå seg på og lese, og når jeg snakker med henne så virker det fake. Jeg vil jo like henne da hun og kjæresten min har et godt forhold til hverandre, også bor hun hun hjemme nå, og da jeg kommer godt overens med svigers og vi er der å spiser middag en del, så skulle jeg ønske at jeg gikk bedre overens med henne, men per dags dato så klarer jeg henne bare ikke.

Har noen opplevd det samme? Råd, tips?

Anonymkode: aceaf...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grow up.

Anonymkode: f1eac...b0f

• Liker 3
Skrevet

Du virker bare litt umoden.

En ting er å ikke like noen fordi de er frekke/slemme/ufine, men å bare "ikke like" noen uten grunn er ikke noe å klage over. Ikke alle man elsker/liker, men resten av familiemedlemmer som man ikke er så fan av må man bare være hyggelige med (med mindre de er slemme mot deg da). Jeg er ikke glad i/ikke fan av 90% av familien, men later som og smiler og er hyggelig, akk som med folk på jobb. Også er det bare å unngå de mest mulig, og være hyggelig når man må møtes til middager, eventer etc.

Anonymkode: 72d4a...6a0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...