Gå til innhold

Å teste for HIV/AIDS er en løgn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne teste meg 5 ganger. Men etter det så sa privat legen at du kan ikke det mer. Kanskje man må bo i Oslo eller noe. Men da kan man konkludere at Anal Sex ikke er lurt

Anonymkode: 2df3e...a32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnlaget var at jeg har gjort det for mange ganger

Skrevet

Det er da ikke noe tak på dette? Jeg har testet mellom hver faste partner, og 2-4 ganger i året, dersom jeg har flere faste partnere, som også har andre partnere. Har aldri blitt spurt om hvorfor. 

Anonymkode: a5910...d12

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er da ikke noe tak på dette? Jeg har testet mellom hver faste partner, og 2-4 ganger i året, dersom jeg har flere faste partnere, som også har andre partnere. Har aldri blitt spurt om hvorfor. 

Anonymkode: a5910...d12

Men om du får det så er testing bare bortkastet. Blir som å teste PCen for virus. Det er forsent om du får det. Men mennesker kan ikke formateres. Heldigvis kan en maskin det

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Men om du får det så er testing bare bortkastet. Blir som å teste PCen for virus. Det er forsent om du får det. Men mennesker kan ikke formateres. Heldigvis kan en maskin det

Det er jo en fordel å vite at du har det så du kan 1) behandles og 2) unngå å smitte andre...

Anonymkode: 3ed74...fed

• Liker 3
Skrevet

Er du den samme personen som hadde angst for å få Hiv/Aids/Kreft og som testet deg oftere enn andre folk skifter sokker?

Anonymkode: f4a61...e14

• Liker 1
Skrevet

Trodde vi hadde etablert at du ikke likte analsex, og at ok, det er greit for ditt vedkommende, men andre av oss liker det. Slutt å ha det, om du ikke liker det!

Du får prøve å gå til fastlegen neste gang, vil jo tro at du får teste deg der. Kanskje ikke annenhver dag, men du kan nok teste deg etter partnerbytte.

Og som i de andre trådene, alle bør være forsiktig med ubeskyttet sex, enten det er oralt, vaginalt eller i rumpa.

Anonymkode: 53f8f...cbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...