AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Tilbyr de frysebind? Holder på å pakke fødebagen og er usikker på hva jeg skal ha med! Har hittil pakket: - Babyklær - Klær/stelleprodukter til meg selv - ID/Fødselsbrev/Papirer Fikk høre at Ålesund Sykehus tilbyr gratis bleier, kluter og alt annet til baby, men lurer på om det er noe de tilbyr som er utenfor det «vanlige» (eks. frysebind som mange andre sykehus tilbyr). Er det noe annet som er lurt å ha med seg? Dopapir? Hårføner? Eller har dem behagelige dopapir fra før av og hårføner med kald luft? Anonymkode: ebcd1...38b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Hva mener du med behagelig dopapir? De har dopapir, og nei de har ikke Lambi. Det går du kjøpe inn selv. Anonymkode: a1e4c...863 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Har ikke født i Ålesund, men både Molde og Kristiansund, og siden de alle er under HelseMR vil jeg anta det et noe av de samme fasilitetene. Det har ikke vært tilbud om frysebind, jeg har heller ikke følt behov for det. Jeg ville sørget for å hatt med nok snacks, mobillader og ørepropper 😊 Anonymkode: 7d8ce...f26
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 De har vanlig mykt dopapir. Ingen hårfønere så det må du ta med om du har tenkt å bruke. Frysebind er det vel ikke noe poeng i å ta med da du ikke har noen steder å fryse det på. Anonymkode: 27c71...0a3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: De har vanlig mykt dopapir. Ingen hårfønere så det må du ta med om du har tenkt å bruke. Frysebind er det vel ikke noe poeng i å ta med da du ikke har noen steder å fryse det på. Anonymkode: 27c71...0a3 Finnes frysebind som man bare «knekker» og fryser av seg selv. 😉 Søsteren min som har født i en annen kommune fikk det av sykehuset, derfor spørsmålet. 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva mener du med behagelig dopapir? De har dopapir, og nei de har ikke Lambi. Det går du kjøpe inn selv. Anonymkode: a1e4c...863 Hva tror du jeg mener med behagelig dopapir? Noe som er mykt og ikke minner deg om de stive/grove på bensinstasjonen. Skjønner de har dopapir, men ikke hvilken type (DERFOR spørsmålet sånn jeg kan ha med meg mykere dopapir). 7 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke født i Ålesund, men både Molde og Kristiansund, og siden de alle er under HelseMR vil jeg anta det et noe av de samme fasilitetene. Det har ikke vært tilbud om frysebind, jeg har heller ikke følt behov for det. Jeg ville sørget for å hatt med nok snacks, mobillader og ørepropper 😊 Anonymkode: 7d8ce...f26 Tusen takk for hjelpende svar! ☺️ Anonymkode: ebcd1...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå