AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Er det en ting som er verdt å prøve? Mini på 13 måneder gråter så mye hver natt, våken mange ganger, hiver seg bakover i banan, må gå og vugge og bære på gulvet, setter jeg ned for tidlig våkner han igjen og skriker. Nekter pupp og vrenger seg unna like ofte som han tar pupp. Hører han gulper i halsen på natt, kommer opp litt innimellom men ikke ofte. Av og til roer han seg hvis han tar pupp, andre ganger skriker han videre etter å ha spist. Det hjalp en del å heve hodeenden på senga hans, men ikke helt. Varierer hvilke tider han våkner og skriker, men sover sjelden mer enn to-tre timer. Skriker en del når han legges flatt på dagtid for stell, ok når han settes opp igjen. Kan det hjelpe å kutte nattamming? Anonymkode: 0e338...898
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Hvorfor nattammer du en på 13 måneder? Selvfølgelig må du kutte det ut. Anonymkode: 7a323...4e6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor nattammer du en på 13 måneder? Selvfølgelig må du kutte det ut. Anonymkode: 7a323...4e6 Hvorfor skulle jeg ikke det? Amming er tross alt anbefalt til de er 2 av who. Og hvis du leste HI så ser du at det er fordi han sliter på natta og jeg må prøve alt. Anonymkode: 0e338...898
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor skulle jeg ikke det? Amming er tross alt anbefalt til de er 2 av who. Og hvis du leste HI så ser du at det er fordi han sliter på natta og jeg må prøve alt. Anonymkode: 0e338...898 Er ikke anbefalt å nattamme, nei. Kanskje han sliter fordi du holder på med amming. Hva sier legen? Hvilke medisiner får han? Anonymkode: 7a323...4e6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke anbefalt å nattamme, nei. Kanskje han sliter fordi du holder på med amming. Hva sier legen? Hvilke medisiner får han? Anonymkode: 7a323...4e6 Det er den eneste ammingen han får. Han har slitt med dette hele livet, så ikke noe nytt pga nattamming, men som sagt så lurer jeg på om det kan hjelpe å kutte nattamming uten at jeg har noen logisk grunn for det, jeg må bare prøve alt. Men da må jeg til med mme i stedet. Han har melkeproteinallergi og skal ha enten mme eller mm til tre år for næringen sin del iflg legen. Ingen medisiner, kun kostrestriksjon pga allergien. Anonymkode: 0e338...898
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er den eneste ammingen han får. Han har slitt med dette hele livet, så ikke noe nytt pga nattamming, men som sagt så lurer jeg på om det kan hjelpe å kutte nattamming uten at jeg har noen logisk grunn for det, jeg må bare prøve alt. Men da må jeg til med mme i stedet. Han har melkeproteinallergi og skal ha enten mme eller mm til tre år for næringen sin del iflg legen. Ingen medisiner, kun kostrestriksjon pga allergien. Anonymkode: 0e338...898 Du må kutte ut nattammingen, pga tenner skal de helst ikke ammes om natta nå uansett. Barnet ligger flatt og du vil skade spiserøret på sikt om du fortsetter. barnet MÅ ikke få MME, det finnes flere av oss som har leger og spesialister som mener havremelk, torsk, kjøtt og egg vil fint erstatte de få næringsstoffene som finnes i kumelk. Anonymkode: 110b6...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå