AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Kjære kvinneguiden, Jeg er en gift mann i 30 årene som elsker kona mi over alt på jord. Vi har 3 barn og et sunt forhold. Utfordringen er at jeg omtrent blir svimmel hver gang jeg ser kona mi, og har en kraftig lyst til å kysse hun, holde hun osv. Da blir jeg tent, og så blir jeg relativt kåt. Jeg forstår kjempegodt at det ikke veldig ofte er gjensidig. Men allikevel kjenner jeg på følelsen av å bli avvist litt for ofte, sammen med en seksuell frustrasjon. Og for meg betyr det at hjernen min blir seriøst dramatisk og idiotisk - jeg prøver å ikke ta den veldig seriøst 😄 Men jeg benytter så ekstremt mye energi for å ta meg sammen når hjernen min oppfører seg slik. Jeg har forsøkt å snakke med kona mi om dette, men hun tar det ikke veldig seriøst, som jeg synes er helt ok. Jeg burde kunne løse dette selv, og det er jo mest i hodet mitt uansett. For å unngå å bli så frustrert, så vurderer jeg å ta unna noe av driftene på egenhånd, med et hjelpemiddel (tenker bare på en slik dings man holder i hånda, ikke noe ekle greier). Dette skal jeg selvsagt ta opp med kona, men jeg føler på meg at det kan bli mottatt helt feil. Hvordan burde jeg presentere det, og hvordan ville dere reagert? Mvh Anonymkode: 4bba9...cb6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Jeg hadde aldri lagt bort mine leketøy selv om jeg var i et forhold og det måtte en mann respektert (et leketøy er bare et leketøy), og hadde ikke forventet at en mann gjorde det heller. Synes de «hele rumpene/dukkene» (https://www.sinful.no/mr-membr-samantha-doggy-style-pussy-and-ass) kanskje er hakket litt for vulgært å se til, men en vanlig fleshlight eller noe annet som den «mannlige womanizer» (https://www.sinful.no/arcwave-ion-masturbator?gclid=Cj0KCQiA1KiBBhCcARIsAPWqoSqtDQV08AROBlVqdw50XTUcCS6-07gfY-mvCeLwNsYPyh4H8skllOsaAn9wEALw_wcB), det hadde jeg nesten hatt lyst til å bruke sammen med han 😄 Anonymkode: b9c32...a37 3
Almond Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Det er vel ikke noe å presentere? Kjøp det du vil ha, svar på hvorfor dersom hun spør. Du skal ikke ta deg sammen om du er/blir kåt! Vis henne det. For min del så klarer ikke jeg å si nei dersom; du hadde presset meg inn i veggen med en beinhard kuk og samtidig sagt «jeg må ha deg nå, jeg er grisekåt!» 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Om jeg ikke hadde hatt lik lyst som mannen så hadde det vært helt greit. Men jeg hadde elsket å ha en mann som deg, som vil ha kona si så mye, så han hadde sluppet å måtte kjøpe noe Anonymkode: d2d83...d66 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Almond skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke noe å presentere? Kjøp det du vil ha, svar på hvorfor dersom hun spør. Du skal ikke ta deg sammen om du er/blir kåt! Vis henne det. For min del så klarer ikke jeg å si nei dersom; du hadde presset meg inn i veggen med en beinhard kuk og samtidig sagt «jeg må ha deg nå, jeg er grisekåt!» Hehe, det er hyggelig av deg å si, og det er jo slik jeg føler det ofte. Men vi har hvert sammen i over 10 år, og mine følelser har ikke landet at all! Gang nummer 34000 du hadde blitt presset opp mot veggen av en halvgal mann, så hadde du heller tenkt "Here we go again..." Anonymkode: 4bba9...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om jeg ikke hadde hatt lik lyst som mannen så hadde det vært helt greit. Men jeg hadde elsket å ha en mann som deg, som vil ha kona si så mye, så han hadde sluppet å måtte kjøpe noe Anonymkode: d2d83...d66 Takk, det var hyggelig sagt 😉 Anonymkode: 4bba9...cb6
MarianneE Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 Jeg har mine greier til alenebruk og han har noe han koser seg med. Også har vi en del til felles bruk. Null stress. 4
Gjest Middelmådig Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 Som kvinne hadde jeg syns det var spennende om min mann kjøpte inn utstyr til seg selv. Men, om jeg følte det gikk på bekostning av sex med meg, hadde jeg blitt lei meg.
Almond Skrevet 15. februar 2021 #9 Skrevet 15. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hehe, det er hyggelig av deg å si, og det er jo slik jeg føler det ofte. Men vi har hvert sammen i over 10 år, og mine følelser har ikke landet at all! Gang nummer 34000 du hadde blitt presset opp mot veggen av en halvgal mann, så hadde du heller tenkt "Here we go again..." Anonymkode: 4bba9...cb6 Nei det er helt feil, det hadde jeg ikke tenkt. Jeg er selv 37 år har en umettelig appetitt på sex- jeg hadde elsket det. Halvgale menn som ikke klarer å styre seg er definitivt min kopp med te 🤌 kanskje du skal prøve å dra den et hakk lengre? Litt hardere og tydeligere? Endret 15. februar 2021 av Almond 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 Din seksualitet, din sak. Selvfølgelig innenfor visse grenser - jeg tror jeg hadde satt ned foten hvis han hadde introdusert en real-doll i sengen, men en fleshlight eller lignende er helt OK Anonymkode: a9dd7...072 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hadde aldri lagt bort mine leketøy selv om jeg var i et forhold og det måtte en mann respektert (et leketøy er bare et leketøy), og hadde ikke forventet at en mann gjorde det heller. Synes de «hele rumpene/dukkene» (https://www.sinful.no/mr-membr-samantha-doggy-style-pussy-and-ass) kanskje er hakket litt for vulgært å se til, men en vanlig fleshlight eller noe annet som den «mannlige womanizer» (https://www.sinful.no/arcwave-ion-masturbator?gclid=Cj0KCQiA1KiBBhCcARIsAPWqoSqtDQV08AROBlVqdw50XTUcCS6-07gfY-mvCeLwNsYPyh4H8skllOsaAn9wEALw_wcB), det hadde jeg nesten hatt lyst til å bruke sammen med han 😄 Anonymkode: b9c32...a37 Den siste du linket til så seriøs ut, takk! Anonymkode: 4bba9...cb6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 MarianneE skrev (3 minutter siden): Jeg har mine greier til alenebruk og han har noe han koser seg med. Også har vi en del til felles bruk. Null stress. Samme her Anonymkode: a0e00...d5a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 Almond skrev (Akkurat nå): Nei det er helt feil, det hadde jeg ikke tenkt. Jeg er selv 37 år har en umettelig appetitt på sex- jeg hadde elsket det. Halvgale menn som ikke klarer å styre seg er definitivt min kopp med te 🤌🏻 kanskje du skal prøve å dra den et hakk lengre? Litt hardere og tydeligere? Det tror jeg ikke er så lurt, hvis hun har signalisert at det ikke er ønskelig. Det er ikke alle som er umettelige, og dette kan oppfattes som mas og være mer sexdrepende enn noe annet. Anonymkode: a9dd7...072 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #14 Skrevet 15. februar 2021 Almond skrev (1 minutt siden): Nei det er helt feil, det hadde jeg ikke tenkt. Jeg er selv 37 år har en umettelig appetitt på sex- jeg hadde elsket det. Halvgale menn som ikke klarer å styre seg er definitivt min kopp med te 🤌🏻 kanskje du skal prøve å dra den et hakk lengre? Litt hardere og tydeligere? Du har nok helt rett i det, jeg skal kjøre på litt hardere. Fallhøyden blir jo da tilnærmet høyere også, men who cares Er svarene her inne bias i din retning? Ettersom denne delen av kvinneguiden kanskje inneholder medlemmer med mer interesse i emnet? Anonymkode: 4bba9...cb6
Almond Skrevet 15. februar 2021 #15 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har nok helt rett i det, jeg skal kjøre på litt hardere. Fallhøyden blir jo da tilnærmet høyere også, men who cares Er svarene her inne bias i din retning? Ettersom denne delen av kvinneguiden kanskje inneholder medlemmer med mer interesse i emnet? Anonymkode: 4bba9...cb6 Skjønte ikke helt det siste der?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #16 Skrevet 15. februar 2021 Almond skrev (1 minutt siden): Skjønte ikke helt det siste der? At svarene jeg får i denne kategorien skrives av folk som har litt ekstra interesse for emnet, og kanskje ikke er 100% representative Fun fact - vi er like gamle. Anonymkode: 4bba9...cb6 1
Almond Skrevet 15. februar 2021 #17 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har nok helt rett i det, jeg skal kjøre på litt hardere. Fallhøyden blir jo da tilnærmet høyere også, men who cares Anonymkode: 4bba9...cb6 Det får bære eller briste, kjør på! 🤗
Almond Skrevet 15. februar 2021 #18 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At svarene jeg får i denne kategorien skrives av folk som har litt ekstra interesse for emnet, og kanskje ikke er 100% representative Fun fact - vi er like gamle. Anonymkode: 4bba9...cb6 Skjønner! Janei her tror jeg du møter på mange som ikke er over snittet interessert også du 🤣🤣
Gjest Fnuggolina Skrevet 15. februar 2021 #19 Skrevet 15. februar 2021 Jeg synes ikke du skal behøve å diskutere kjøp av helt ordinært sexleketøy med kona di i form av godkjenning. Du kjøper det du vil ha. Du har like stor rett på en selvstendig seksualitet og nytelse som kvinner? Selv kjøper jeg innimellom nytt leketøy, og slettes ikke bare til felles bruk. Har ikke falt meg inn å spørre først, og jeg hadde satt ekstremt lite pris på en negativ holdning til det.
Gjest Fnuggolina Skrevet 15. februar 2021 #20 Skrevet 15. februar 2021 (endret) Almond skrev (17 minutter siden): Nei det er helt feil, det hadde jeg ikke tenkt. Jeg er selv 37 år har en umettelig appetitt på sex- jeg hadde elsket det. Halvgale menn som ikke klarer å styre seg er definitivt min kopp med te 🤌 kanskje du skal prøve å dra den et hakk lengre? Litt hardere og tydeligere? Det synes jeg ikke han skal gjøre..... Jeg er nok mer i din kategori selv, men jeg ser ikke 1. Hvorfor man må velge mellom ekte pikk ofte ELLER leketøy (min womanizer gjør dessuten ting et menneske aldri i verden kan klare) 2. Kona hans har ikke like høy lyst - hun vil nok helst ikke bli presset, det er ekstremt kontraproduktivt for lyst For endel, som har satt grenser og ikke uttrykt «jeg liker lett tvang», vil en slik fremferd oppleves som grensende til overtramp/overgrep. Endret 15. februar 2021 av Fnuggolina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå