AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Jeg er interessert i begge utdanningene men er usikker på hva jeg skal velge. Jeg har lyst til å komme fort ut i arbeidslivet. Er det stor forskjell i lønn på bachelor og årsstudium? Ser at regnskapsmedarbeider er greit betalt. Men er det da slik at man som regnskapsmedarbeider blir værende på ca 400 000kr mens man med bachelor går litt opp hvert år? Noen erfaringer? Er det lettere å få jobb som regnskapsmedarbeider? Anonymkode: afa89...303
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Er litt bekymret nå da jeg har søkt på regnskapsmedarbeider på 1/2 år. Dette koster mye og er bekymret for at jeg ikke vil få jobb og kaster bort mye penger. Er det noen som har erfaring med regnskapsmedarbeider(fagskole)? ts Anonymkode: afa89...303
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 hvilken skole er det? treider? husk at selv folk med BA i øk.og adm sliter med å få jobb. ikke umulig å få jobb, men du stiller nok bakerst i køen. Anonymkode: d6410...300 3
Annekkk Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 For min del var Treider bortkastet pengene. Tok bachelor i økonomi etter det, og fikk jobb da. Så mange har bachelor i økonomi nå at en fagskoleutdanning dessverre ikke er så mye verdt. I tillegg koster det mye. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Det er bortkastede penger, du får ikke jobb. Sats på minst bachelor med fagkrets som gir autorisasjon. Anonymkode: b2552...643 2
Illuminatum Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 Regnskapsmedarbeider er jo en stilling som i stor grad automatiseres bort og ikke bare fremtiden men nå 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå