Sinnsity Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Hei. Jeg er permittert 100% fra min fast jobb fram til August. Jeg har ENK som jeg ikke har brukt på ca 4 år og tenkte nå å finne noe frilans oppdrag. La oss si jeg finner en oppdrag som varer i 3 mnd. Hvordan blir det med dagpenger? Etter jeg er ferdig med det oppdraget , kommer dagpenger automatisk tilbake eller må jeg søke på nytt? HVis må søke på nytt, leverer man bare den gamle permiteringsvarselen? Jeg vet at selvstendig næringsdrivende har ikke rett til dagpenger i utganspunktet, så ødelegger jeg noe med å jobbe midlertidig med ENK for framtidige dagpenger mens jeg er permittert?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Det er greit. Anonymkode: df234...7c8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Du kan fint jobbe med akkurat hva du vil mens du er permitert, men du må selvfølgelig huke av for timene du bruker på den andre jobben på meldekortet. Kan jo ikke få betalt for samme arbeidstime fra to steder. Anonymkode: b67dd...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå