Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Har du noen gang hatt samleie med to menn samtidig? En i anus og en i vangina. Kjæresten vil at vi skal prøve det og tanken tenner meg men er det gjennomførbart uten å ødelegge noe der nede?
hecuba Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Har ikke prøvd det.. Men bruk glidekrem og ta det litt med ro i starten så går det nok bra..
Trampe Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Du kan jo prøve med en dildo samtidig først? Da merker man vel om man takler det? Har ingen erfaring på det området, men det bare datt i hodet mitt...
Gjest Bruk hodet! Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 Har ikke prøvd det.. Men bruk glidekrem og ta det litt med ro i starten så går det nok bra.. ← Hvordan kan du gi et sånt råd når du ikke har vært i nærheten av å prøve noe lignende selv engang???
aline Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 tenker som Tone, prøv med en dildo samtidig som du har ham, så får du jo litt av følelsen. og det skal nok gå uten at du ødelegger noe der nede, er vel mer man kan ødelegge følelsesmessig og i hode og tanker tror jeg, ville vært mer engstelig for det man utsetter seg for ved å ha sex med en som ikke er deg og kjærsten.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Hadde aldrig blitt aktulet hjemme hos oss. Sex skal kun foregå mellom 2 personer som elsker hverandre. Desuten så hadde aldrig min mann tilatt det og jeg hadde aldrig tilatt det heller.. Men alle har hver sine lyster.. Lykke Til
Gjest Grobian Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 Hadde aldrig blitt aktulet hjemme hos oss. Sex skal kun foregå mellom 2 personer som elsker hverandre. Desuten så hadde aldrig min mann tilatt det og jeg hadde aldrig tilatt det heller.. Men alle har hver sine lyster.. Lykke Til ← Fint at du deler dette med oss, selv om ingen har spurt hva du måtte mene om trekant generelt.
Gjest Grobian Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 Har du noen gang hatt samleie med to menn samtidig? En i anus og en i vangina. Kjæresten vil at vi skal prøve det og tanken tenner meg men er det gjennomførbart uten å ødelegge noe der nede? ← Ingen skjede skadd, ville jeg si, eller heter det kanskje ingen skade skjedd...??
Gjest anonym nå... Skrevet 19. august 2005 #9 Skrevet 19. august 2005 Min erfaring er:mmm... Klarer du/synes du at 2 dildoer tenner deg? Fantasi og virkelighet er veldig forskjellig. Du og de som gjør det med deg må være veldig forsiktige, særlig i nr. 2. Enklest er det hvis en ligger oppå en gutt på kanten av senga, og den tredje doggy bakfra... det er ikke enkelt, og ganske oppskrytt etter min mening. Følelsesmessig ble det ganske ruin for min del, og er ikke sammen med han som var kjæresten min den gangen lenger. -Det var ikke årsaken, men men.
Gjest Threesome Skrevet 19. august 2005 #10 Skrevet 19. august 2005 En trekant MMF kan by på veldig mye spennende, selv uten dobbel penetrering.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #11 Skrevet 21. august 2005 Hadde aldrig blitt aktulet hjemme hos oss. Sex skal kun foregå mellom 2 personer som elsker hverandre. Desuten så hadde aldrig min mann tilatt det og jeg hadde aldrig tilatt det heller.. Men alle har hver sine lyster.. Lykke Til ← Helt enig med deg. Stiller de spm.om trekant må de og rekne med og få negativ tebake meld.. Trekant er ikke no for meg
Gjest Forbanna Skrevet 21. august 2005 #12 Skrevet 21. august 2005 Helt enig med deg. Stiller de spm.om trekant må de og rekne med og få negativ tebake meld.. Trekant er ikke no for meg ← Du har absolutt ingenting med å kritisere andres menneskers valg innen sexlivet. Ingen har kritisert deg, da bør du også la andre være i fred. Innsenderen formulerte spørsmålet slik at de som IKKE hadde erfaring med trekant -opplevelser, heller ikke behøvde å svare.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #13 Skrevet 22. august 2005 Du har absolutt ingenting med å kritisere andres menneskers valg innen sexlivet. Ingen har kritisert deg, da bør du også la andre være i fred. Innsenderen formulerte spørsmålet slik at de som IKKE hadde erfaring med trekant -opplevelser, heller ikke behøvde å svare. ← Er det ikke fritt for alle og svare her da?????? Du må rekne med at alle har forskjellige meninger når det gjelder 3kant,så det vil nok komme masse posetivt og masse negativt,men er det egentlig noe og bli så sur for (forbanna)????????? Det er bare til og ta til seg det posetive og gi F*** i det negative
Gjest Forbanna Skrevet 22. august 2005 #14 Skrevet 22. august 2005 Er det ikke fritt for alle og svare her da?????? Du må rekne med at alle har forskjellige meninger når det gjelder 3kant,så det vil nok komme masse posetivt og masse negativt,men er det egentlig noe og bli så sur for (forbanna)????????? Det er bare til og ta til seg det posetive og gi F*** i det negative ← DETTE spurte trådstarter om: "Har du noen gang hatt samleie med to menn samtidig? En i anus og en i vangina. Kjæresten vil at vi skal prøve det og tanken tenner meg men er det gjennomførbart uten å ødelegge noe der nede?" Da syns jeg innesnødde snerper uten erfaring kan holde sine evt meninger om trekanter langt unna. Det var ikke deres svar/synspunkter trådstarter ba om.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #15 Skrevet 26. august 2005 Er enig i at de som absolutt må skrive innlegg som er OT så det holder kan pakke og lage sin egen snerpetråd. Her var det kun et praktisk spørsmål, ingenting annet. Ikke GENERELT om trekantsex. Hvis du har god erfaring med analsex, og dette går greit for deg, vil jeg tro du også fikser en penis i vagina samtidig. Den ene mannen bør nok ligge i ro, og mannen i stompen din bør være meget erfaren med analsex. Det blir litt trangere kan du si, men ikke noe vondere Har gjort det ved et par anledninger med de samme menneskene (jeg er mann). Jenta ønsket det når vi var fullstendig overtent, og så satte vi i gang. Problemet var at begge vi gutta knapt klarte å holde igjen mer enn 60 sekunder baki toer'n før det gikk for oss! Dette skjedde 3 av 4 ganger, så det ble litt kortvarig. En slik trekant (MMF) gir oss gutta litt tid til å hente oss igjen etter orgasme, og når jenta kan holde på med nr 2 i mellomtiden tar det ikke lang tid før vi er klar igjen. På det meste klart vi tilsammen 7 orgasmer på et par timer, hvorav 2 på jenta. Hun kommer ellers ikke så lett, så hun var kjempefornøyd
Nelle Skrevet 26. august 2005 #16 Skrevet 26. august 2005 DETTE spurte trådstarter om: "Har du noen gang hatt samleie med to menn samtidig? En i anus og en i vangina. Kjæresten vil at vi skal prøve det og tanken tenner meg men er det gjennomførbart uten å ødelegge noe der nede?" Da syns jeg innesnødde snerper uten erfaring kan holde sine evt meninger om trekanter langt unna. Det var ikke deres svar/synspunkter trådstarter ba om. ← Veldig enig i dette. Snerper -hold dere til tema. Og lag gjerne deres egne tråd hvor dere kan fortelle hverandre at sex bare er for to stykker som elsker hverandre og den slags (svada). Nelle
Gjest Veldig anonym nå Skrevet 26. august 2005 #17 Skrevet 26. august 2005 Ja, det har jeg hatt for flere år siden og jeg fantaserer om det enda! Det var utrolig opphissende med to menn. Jeg sugde den ene mens den andre slikket meg bakfra. Det endte til slutt med at jeg rei den ene og den andre tok meg bakfra. (Nå har jeg hatt analsex før, så akkurat den biten visste jeg hvordan var). Var igrunnen ikke noe problem, ei heller vondt for meg (selv om jeg har prøvd analsex med mannen min, men det gjør vondt pga er litt for stor i forhold til andre jeg har gjort det med.) Er fremdeles sammen med han jeg var sammen med da (og som var med), men har ikke gjort det igjen. Man tar jo en risiko følelsesmessig. Gikk fint den gangen, men har foreløpig ikke tenkt til å forsøke på nytt. Men fantasiene, de kan jeg ta frem når som helst og kose meg med.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #18 Skrevet 26. august 2005 Fast bruker her... Ja, har vært med på trekant med to menn. Deilig, det... De var kompiser, og vi holdt på noen timer.. Mener å huske det gikk med atten kondomer. For dem ble det for nært med en i hvert hull, så det ble til at jeg hadde en om gangen inni meg. Da sugde jeg gjerne den ene, og akkurat DET syns jeg var utrolig opphissende!!! Husker ikke lenger antall orgasmer, men det var ikke få, hverken for meg eller dem.. Det du uansett bør gjøre før du prøver deg på å ta i mot en penis i analen er å øve deg med dildo. Forbered deg med å få tømt deg skikkelig, så det er rent etterpå. Lek deg gjerne med en finger til å begynne med, og gjerne alene, så du hvertfall er avslappet. Etterhvert kan du gå over til dildo, og hvis det føles stramt, så bruk god tid. Slapp av i åpningen, og bruk masse glidekrem. De gangene jeg har prøvd analsex, har det enten vært med dildo, eller hvis partneren min har hatt liten penis. Han jeg er sammen med nå har jeg ikke sjanse til å ta i mot i det hullet. Altfor stor. Hvis det føles det minste ubehagelig psykisk for deg å gjøre det sammen med deg selv, så må du for all del ikke begi deg ut på noe med to menn dersom de har forventninger om en sandwich. Lykke til uansett hva det blir til!! Skulle du gjennomføre det, må du gjerne komme tilbake hit med et sensurert referat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå