AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Jeg har så lyst på han og vet ikke hva jeg skal gjøre. Fantaserer og drømmer om han. At han suger på puppene mine, og stryker meg på huden og tar meg hardt i hvilken som helst stilling. Er jeg bare kåt eller forelelska? For jeg drømmer om et liv med han også. Dessverre har jeg ikke sett han siden sommeren... Tror han er opptatt, og han vet vel ikke om meg engang... Anonymkode: adb52...fd9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Hvordan skal vi vite om du bare er kåt eller om du har følelser? Du argumenterer jo selv for det siste muligens, så da er du vel forelska da. Kjipt å være forelska i en opptatt person, det må du jobbe for å få bort. Ikke bli en homewrecker. Anonymkode: 8fabd...c08 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvordan skal vi vite om du bare er kåt eller om du har følelser? Du argumenterer jo selv for det siste muligens, så da er du vel forelska da. Kjipt å være forelska i en opptatt person, det må du jobbe for å få bort. Ikke bli en homewrecker. Anonymkode: 8fabd...c08 Hva er en homewrecker? Anonymkode: adb52...fd9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er en homewrecker? Anonymkode: adb52...fd9 Ligger litt i ordet, men les mer her https://en.wikipedia.org/wiki/Homewrecker Anonymkode: 8fabd...c08 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Et lite pekepinn, hvis du er forelsket i han men han ikke vet om deg er du ikke forelsket i han men i ideen om han. Slik kan du skille intens lyst og forelskelse. Infatuation kalles dette. Har du muligheten til å ta kontakt da? Anonymkode: 6aa03...901 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ligger litt i ordet, men les mer her https://en.wikipedia.org/wiki/Homewrecker Anonymkode: 8fabd...c08 Nei, jeg skal ikke bli en homewrecker. Jeg har ikke sett han siden sommer uansett, og det var da jeg lurte på om han var opptatt. Anonymkode: adb52...fd9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Et lite pekepinn, hvis du er forelsket i han men han ikke vet om deg er du ikke forelsket i han men i ideen om han. Slik kan du skille intens lyst og forelskelse. Infatuation kalles dette. Har du muligheten til å ta kontakt da? Anonymkode: 6aa03...901 Nei, da må jeg møte på han, og det kommer ikke til å skje. Dessuten tror jeg han er opptatt. Anonymkode: adb52...fd9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Kan du ikke se på facebook en hans? Der kan du se om han evt er i et forhold 😊 Anonymkode: 4b453...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå