AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Kan man slutte å være kåt? Det virker ikke som det slutter for meg. Jeg er like kåt nå som for 20 år siden. Klitta mi er sår og øm fordi jeg onanerer så mye. Jeg prøvde til og med cipralex for å bli mindre kåt, men det hjalp ikke. Hvor ofte onanerer dere single og hvor gamle er dere? Er det noen som har vært skikkelig mye kåt, og som har klart å slutte å være det? Er tidlig i tredveårene. Anonymkode: 2c422...135
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Når man er deppa og lenge siden man har hatt sex. Anonymkode: 717fc...ceb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Veeeel.. har jobba på sykehjem, svaret er aldri!! Anonymkode: 4a130...a20 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Det går nok opp og ned iløpet av livet. Å være kåt er et sunnhetstegn, så det kan du være glad for. Det varierer nok når man begynner å bli kåt, men jeg var nok 19 år første gang jeg opplevde å bli våt og å onanere. Nå er jeg straks 40 og har aldri vært kåtere. Sexlivet er som vin, det blir bare bedre med årene. Jeg kommer iallefall til å onanere og ha sex så lenge jeg kan. Anonymkode: 46b06...14f 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Veeeel.. har jobba på sykehjem, svaret er aldri!! Anonymkode: 4a130...a20 Det kan jeg skrive under på. Anonymkode: 46b06...14f 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 Kanskje det er fordi du er singel og ikke har sex med et annet menneske? Jeg må ha sex med en mann for å bli ordentlig tilfredsstilt, selv om jeg kan få orgasme alene Anonymkode: e4510...b79
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 Var litt mindre kåt etter jeg fikk barn, men så ble jeg mer kåt når barnet ble 3-4 år. Det kommer i baner og spørs om jeg har partner. Var mindre kåt da jeg var singel, men fikk en boost da jeg fant meg kjæreste. Var jeg deprimert så var jeg mindre kåt. Jeg bruker sex til å slappe av, komme i kontakt med partner og kose oss. Nå onanerer jeg svært sjeldent, men mener at onanering kan øke kåthet. Kanskje kutte ned på onaneringen en liten stund ? Men absolutt ikke noe galt i å være kåt, så lenge det ikke går utover normal hverdagsfunksjon 😊 Anonymkode: 1d3a6...8a3
Bamseklemmer Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 Mest sannsynlig aldri håper jeg🤞😇 Nå som singel onanerer jeg som aldri før, jo mere jeg savner nærhet jo mere onanerer jeg... Det blir som en slags selvtrøst, og fordelen er jo at jeg kan gjøre det når jeg vil... Det er jo bare så deilig å klemme han og småjokke sofan, varmt og godt i stua og kan bruke så mye tid jeg vil. Hyppig onanering er bare sunt, jeg kaller det vedlikehold til jeg møter min neste kvinne. Litt dumt at lisskaren ikke er i form da🙈
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når man er deppa og lenge siden man har hatt sex. Anonymkode: 717fc...ceb Jeg er kronisk deprimert. Suicidal også. Men er fortsatt kåt. Anonymkode: 2c422...135
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det går nok opp og ned iløpet av livet. Å være kåt er et sunnhetstegn, så det kan du være glad for. Det varierer nok når man begynner å bli kåt, men jeg var nok 19 år første gang jeg opplevde å bli våt og å onanere. Nå er jeg straks 40 og har aldri vært kåtere. Sexlivet er som vin, det blir bare bedre med årene. Jeg kommer iallefall til å onanere og ha sex så lenge jeg kan. Anonymkode: 46b06...14f Det går ikke opp og ned med meg. Noen dager er mer intense enn andre, men jeg slutter ikke å være kåt. Anonymkode: 2c422...135
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje det er fordi du er singel og ikke har sex med et annet menneske? Jeg må ha sex med en mann for å bli ordentlig tilfredsstilt, selv om jeg kan få orgasme alene Anonymkode: e4510...b79 Det må ikke jeg. Ingen tilfredsstiller meg bedre enn meg selv. Jeg liker ikke nærhet. Anonymkode: 2c422...135
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan man slutte å være kåt? Det virker ikke som det slutter for meg. Jeg er like kåt nå som for 20 år siden. Klitta mi er sår og øm fordi jeg onanerer så mye. Jeg prøvde til og med cipralex for å bli mindre kåt, men det hjalp ikke. Hvor ofte onanerer dere single og hvor gamle er dere? Er det noen som har vært skikkelig mye kåt, og som har klart å slutte å være det? Er tidlig i tredveårene. Anonymkode: 2c422...135 Gift deg, det fungerte som bare det for kona... 🙄 Anonymkode: 3b76c...718 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #14 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var litt mindre kåt etter jeg fikk barn, men så ble jeg mer kåt når barnet ble 3-4 år. Det kommer i baner og spørs om jeg har partner. Var mindre kåt da jeg var singel, men fikk en boost da jeg fant meg kjæreste. Var jeg deprimert så var jeg mindre kåt. Jeg bruker sex til å slappe av, komme i kontakt med partner og kose oss. Nå onanerer jeg svært sjeldent, men mener at onanering kan øke kåthet. Kanskje kutte ned på onaneringen en liten stund ? Men absolutt ikke noe galt i å være kåt, så lenge det ikke går utover normal hverdagsfunksjon 😊 Anonymkode: 1d3a6...8a3 Jeg blir ikke mindre kåt av å være deprimert. Anonymkode: 2c422...135
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #15 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gift deg, det fungerte som bare det for kona... 🙄 Anonymkode: 3b76c...718 Ellers takk! Anonymkode: 2c422...135
chanel007 Skrevet 15. februar 2021 #16 Skrevet 15. februar 2021 Det som regulerer min kåthet er prevensjon. Da er jeg mindre kåt. Men synes det er deilig å være kåt jeg da. Opplever du at det går utover fungeringen din?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 Håper ikke det går over noen gang. Det er jo en fantastisk følelse. Selv om man blir eldre og ikke ungdommelig å se til hele livet, er man ikke så annerledes innenfor fasaden. Anonymkode: 6dfd8...590
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #18 Skrevet 16. februar 2021 Jeg sluttet å være i det hele tatt kåt i 30 årene. Anonymkode: aef6f...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå