Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke planer har du for fasten? 

Selv skal jeg kutte ut alkohol og godteri, og generelt spise litt sunnere. Har egentlig lyst til å ha kjøttfri (men spise fisk) men får nok ikke med samboeren min på det. Ellers skal jeg kutte ut TV, og minimere bruken av Internett på fritiden. Og sette av minst 45 min. hver dag til stillhet og ettertanke. 
Jeg er ikke oppvokst med fastetid, men liker å benytte meg av denne muligheten til å kjenne etter hva som virkelig er viktig for meg i min hverdag, og kjenne på hva som egentlig er luksus og unødvendigheter. Tidligere år har jeg f.eks. kuttet ut bilkjøring og TV, og det har vært lærerikt og interessant. 
Etter mye korona-kos kjenner jeg på et behov særlig i år for å leve litt sunnere og bruke tiden min bedre. Så jeg merker faktisk at jeg gleder meg til fasten begynner på onsdag. Noen andre som også gleder seg litt?

Anonymkode: b0beb...cf0

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har aldri fastet i hele mitt liv, og har heller ikke tenkt å begynne. 

Skrevet

Absolutt ingenting, bortsett fra å ha det litt kaldere inne frem til strømprisen blir noe mer vennlig. Ikke at det har noe med fasting å gjøre.

Anonymkode: d9864...3c7

Skrevet

Jeg skal faste i år. Det trengs. Kommer til å kutte ut animalske produkter frem til påske. 

Anonymkode: 9d798...0ad

• Liker 1
Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: 347e0...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...