AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Del Skrevet 14. februar 2021 Hei! Jeg trente en del styrke før, men nå under korona har det bare blitt jogging utendørs. Planlegger å prøve å bli gravid til høsten, og tenker det kanskje kan være lurt å trene opp litt styrke igjen før graviditet/babytid. Noen som har tips til øvelser/muskelgrupper jeg burde fokusere på?😊 Anonymkode: 93d60...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Hun her er jo gravid da, men jeg tror disse øvelsene er bra å begynne med før graviditet, og fortsette med gjennom graviditeten: https://www.instagram.com/p/CLNPxXvD7in/?igshid=t6hxwqce1gz9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Del Skrevet 16. februar 2021 I Helseoversikts- appen for gravide står det ulike treningstips under graviditet i hvert fall 🙂 Før du blir gravid kan du vel stort sett trene hva du vil. Merker jeg tåler mye mindre trening nå som jeg er gravid, og må ta mye pauser😅 Anonymkode: 117b0...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå