Gå til innhold

matforgiftning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiste fisk i dag som hadde vært frosent og oppdaget etterpå at det var gått ut av dato for et halvt år siden. Det var torskefilet. Trur dere det er farlig? Har litt rar mage nå. Blir så glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det skal gå bra, du har nok bare urolig mage fordi du er nervøs for matforgiftning. Du må huske at en best før dato betyr ikke at maten er dårlig, uspislig og giftig etter datoen. Dessuten må du huske at du har oppbevart fisken i frysen.

Skrevet

Som Rhiakath sier, den har vært frossen og du må derfor se bort fra datostemplingen. Du ville uansett ha luktet det om den var dårlig. Det er nok helt tilfeldig at du er litt rar i magen nå, og jeg kan uansett love deg at du ikke ville ha tvilt et øyeblikk om du hadde hatt matforgiftning. Det er nemlig aldeles grusomt.

Skrevet

Takk for svar!!

Hvilke symptomer får man hvis man har matforgiftning Arkana? Jeg føler meg så rar; kvalm, sliten over øyne.. Er litt redd nå jeg

Skrevet

Kvalme, oppkast, diaré, vondt i magen og feber er typiske symptomer, og de kommer relativt raskt etter at du har spist (innen 7-8 timer). Du føler deg rett og slett skikkelig dårlig. Jeg tror nok ikke du har det. Skjønner jo at du er bekymret, og man er jo ekstra var for symptomer da, men de kommer nok bare av bekymringene dine. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...