AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Er skinny jeans på tur ut? Anonymkode: f8872...6fe
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Blant unge er de det. Straight leg er blitt veldig mye mer populært. I tilegg til Wide leg. Anonymkode: 81bba...b16 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Ja. Men det er en generasjonsting. Mor og mine eldre kollegaer bruker skinnys, ingen av venninne mine (er 25) Anonymkode: 2f1c6...c20 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Andre får gå med hva de vil, men jeg går ikke lenger med skinny jeans, bruker straight leg og wide leg. Er 28 år. Anonymkode: e91f6...f65 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Jeg bruker fortsatt skinny jeans, er 22 Anonymkode: 5ab11...78c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Sånn som jeg ser det i min vennegjeng (under 25) kjøpes det ikke så ofte skinntrukket jeans lengre, men de man allerede har brukes. Anonymkode: 16331...8d4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 Har ikke det vært ut lenge? Ser det nesten ikke lenger på Universitetet, men ofte på eldre damer. Anonymkode: 23a9a...21f 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Skrevet 17. februar 2021 Jeg tror jeg er en eldre dame. Jeg er 31 og bruker skinnies. Skjønner ikke helt hvordan jeg ellers skal få dem oppi støvlettene. Anonymkode: 7d5f1...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Skrevet 17. februar 2021 Tenkte jeg skulle prøve meg på den nye jeanstrenden med straight leg, men synes det er vanskelig nå på vinteren når man må ha på tjukk jakke når man er ute. Jeg er lav og føler meg som en barnehageunge når jeg går med sånne helt formløse bukser og diger jakke sånn at man ikke har sjans til å kompensere med å vise litt former hvertfall oventil. Flere som har det sånn? 🤭 Føler meg mer feminin med skinny jeans da, de med straight leg ser jo slaskete ut og det er vel ikke pent med høye heler heller til straight leg? Anonymkode: 49fee...2e8 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg tror jeg er en eldre dame. Jeg er 31 og bruker skinnies. Skjønner ikke helt hvordan jeg ellers skal få dem oppi støvlettene. Anonymkode: 7d5f1...4aa Jeg er en god del yngre enn deg, og synes skinny jeans er nydelig til støvletter og høye hæler! Men til sneakers og andre type sko synes jeg ikke skinny jeans er kledelig. Anonymkode: 46f53...3fa
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #12 Skrevet 17. februar 2021 Er jeg blitt eldre dame?! 😳 Jeg bruker litt begge deler og har inntrykk av at det er en god mix blant oss eldre damer (jeg er 40). Synes begge deler er fint litt avhengig av kropp og stil ellers. Trender kommer og går. Håper økt miljøbevissthet vil føre til at folk ikke bytter klær og stil like ofte fremover. Anonymkode: 54b0f...34b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #13 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tenkte jeg skulle prøve meg på den nye jeanstrenden med straight leg, men synes det er vanskelig nå på vinteren når man må ha på tjukk jakke når man er ute. Jeg er lav og føler meg som en barnehageunge når jeg går med sånne helt formløse bukser og diger jakke sånn at man ikke har sjans til å kompensere med å vise litt former hvertfall oventil. Flere som har det sånn? 🤭 Føler meg mer feminin med skinny jeans da, de med straight leg ser jo slaskete ut og det er vel ikke pent med høye heler heller til straight leg? Anonymkode: 49fee...2e8 Jeg har det også sånn 🙈 Jeg prøvde momjeans i dag - altså jeg visste på forhånd at jeg ikke kom til å kjøpe dem, da jeg egentlig synes de er ganske stygge, men jeg tenkte «what the heck» og prøvde, tenk om det ser skikkelig bra ut egentlig? - det så ikke bra ut på meg 🙈 Jeg så bare bomsete ut. Jeg holder meg til skinny, og det ene paret med sleng som faktisk er flatterende på meg og får beina mine til å virke lengre 😁 Ofte med slengbukser får de lårene mine til å se større ut enn jeg vil og beina ser bare runde og korte ut. Anonymkode: 78a29...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #14 Skrevet 18. februar 2021 Kjøpte meg Levis 501 og sydde de smalere i beina jeg😂 Anonymkode: 37649...300
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #15 Skrevet 18. februar 2021 On 2/17/2021 at 6:34 PM, AnonymBruker said: Jeg har det også sånn 🙈 Jeg prøvde momjeans i dag - altså jeg visste på forhånd at jeg ikke kom til å kjøpe dem, da jeg egentlig synes de er ganske stygge, men jeg tenkte «what the heck» og prøvde, tenk om det ser skikkelig bra ut egentlig? - det så ikke bra ut på meg 🙈 Jeg så bare bomsete ut. Jeg holder meg til skinny, og det ene paret med sleng som faktisk er flatterende på meg og får beina mine til å virke lengre 😁 Ofte med slengbukser får de lårene mine til å se større ut enn jeg vil og beina ser bare runde og korte ut. Anonymkode: 78a29...a9f Uff ja, sliter skikkelig med det snittet der. Ser ut som jeg har ordentlig grove hofter og digre lår. Så jeg kaster ikke skinnyjeansene mine. Anonymkode: 49fee...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå