Gå til innhold

Jeg er en av dem som ikke shaver meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker hår 🥰 har en kjæreste (han er 23 og jeg 21), og han sa til meg her om dagen at grunnen til at han ikke går ned på meg er pga at jeg har så masse hår, og han syns det er ekkelt. Han spurte om jeg kunne barbere meg så sa jeg nei! Men da sa han at han ikke vil gå ned på meg heller. Han sier «litt hår går fint liksom, men synes bare det blir ekkelt når når det er så mye) Dette synes jeg er veldig dårlig sagt når det er helt normalt og ha hår. Synes at det er kjempe ekkelt sagt at han ikke vil gå ned på meg bare fordi jeg har hår der?

Hva synes dere?

Anonymkode: ee93c...b64

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke tvinge han til å gå ned på deg fordi du ikke vil shave. Er ikke så digg med masse hår i munnen. Han godtar at du ikke vil shave, men da vil ikke han gå ned på deg. Det må du også respektere

• Liker 17
Skrevet

Du gjør som du vil. Men da får du unnvære oralsex da:) 

• Liker 4
Skrevet

Å gjøre som man selv vil er faktisk noe som skal gå begge veier, så NEI, han er ikke urimelig. 

Anonymkode: ffd03...f28

• Liker 8
Skrevet

Jeg er også «en av dem», men jeg er gravid i uke 34. Cant wait til å få raka vekk alt 🙌🏼

Skjønner typen din egentlig. Stusser du det eller lar du det gro fritt? Kommer jo utflod, urin etc om det blir for mye? Med mindre dere kun har sex rett etter dusj? 

Anonymkode: cefcf...2c9

• Liker 2
Skrevet

Skjønner jeg godt, det er jo ekkelt. Han velger jo selv om han vil gi oralsex eller ikke 

Anonymkode: 05f79...103

• Liker 2
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Du må forstå at folk er forskjellige. Det er naturlig med kroppshår. Men alle syns ikke det er tiltrekkende. Han er en av dem. Helt klart skal han respektere at du ikke vil fjerne det, men da må du respektere at han ikke vil slikke deg. 
Jeg er ikke glad i hår selv, og stusser og fjerner det meste, men har en ryddig liten hekk på venusberget. 
Jeg vil ikke se ut som et barn heller. 

Skrevet

Behold kroppshårene. Du er ei voksen kvinne, ikke et barn, og voksne har hår. Det er og feministisk.

Anonymkode: 8ee5b...ad3

• Liker 11
Skrevet

Greit at han ikke går ned på deg men han trenger ikke si du er ekkel, sånt kan ødelegge sexlivet litt. 

Anonymkode: a4920...8bb

• Liker 12
Skrevet

Du bestemmer over deg selv, og han bestemmer over seg selv. Så at han ikke går ned på deg fordi han ikke liker hår, må du respektere hvis du forventer å bli respektert for dine valg...

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker hår.  Men kan dere inngå et kompromiss- hvis det er vitkgi for deg at han går ned på deg - vil du kunne stusse hårene litt

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker hår 🥰 har en kjæreste (han er 23 og jeg 21), og han sa til meg her om dagen at grunnen til at han ikke går ned på meg er pga at jeg har så masse hår, og han syns det er ekkelt. Han spurte om jeg kunne barbere meg så sa jeg nei! Men da sa han at han ikke vil gå ned på meg heller. Han sier «litt hår går fint liksom, men synes bare det blir ekkelt når når det er så mye) Dette synes jeg er veldig dårlig sagt når det er helt normalt og ha hår. Synes at det er kjempe ekkelt sagt at han ikke vil gå ned på meg bare fordi jeg har hår der?

Hva synes dere?

Du ønsker ikke å barbere deg, og det er ditt valg. Ingen kan tvinge deg til noe som helst. Men du kan heller ikke tvinge han til noe. Han liker ikke «hår i maten» som de kaller det, og han har lov til å si nei.

Jeg barberer meg heller ikke for noen. Jeg liker busken min. Jeg er singel, og om en ny partner ikke liker håret så velger jeg busken før mannen 😄

Anonymkode: 9499c...f8a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva synes dere?

Jeg shaver ikke men mannen slikker meg selvfølgelig for det! Dump guttevalpen av en kjæreste du har, og finn deg et mannfolk som tenner på kvinner som ikke ser ut som en jentunge nedentil.

Anonymkode: 48902...b47

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde heller ikke gått ned på deg. 

Og jeg hadde heller ikke blitt sammen med deg, da det faller utenfor mine preferanser. 

Ikke alle mennesker passer sammen! Det er viktig at man finner seg en kompatibel partner som ikke trenger å «forandres» for å passe inn i forholdet.

Finn deg en partner som liker hår, så er problemet løst! 

Skrevet

Partnerbytte eller brudd på grunn av kjønnshår e r kanskje litt drastisk.  Men om det bare er en av flere ting som ikke matcher...jeg ville i alle fall ikke begynt å shave på grunn av dette.

• Liker 3
Skrevet

Mannen min elsker min naturlige hårvekst, og syns det er ekte og dyrisk. 

Anonymkode: 05982...8cd

• Liker 6
Skrevet

Hver og en gjør som de vil. Du vil ikke shave, han vil ikke sleike hårete fitte. Dere har begge da tatt et selvstendig valg. Hvem som er den store taperen erven helt annen sak.

Anonymkode: f4912...774

• Liker 2
Skrevet

Han bestemmer selvsagt selv, akkurat som du gjør. Men jeg tror nok mange menn (og kvinner) sitter med slike tanker, at hårvekst er ekkelt, fordi de er "opplært" til det. Akkurat som at mange syns det er ekkelt å se barn over et år som ammer, når det er verdens mest naturlige ting. Men det sitter liksom i ryggmargen på oss. Vi tror det er sånn det skal være. Jeg ville bedt han prøve å refltere litt rundt hvorfor han syns det er ekkelt. Han slikker deg jo ikke på håret, men på klittoris. Der vokser det ikke hår. Jeg barberer meg heller ikke, og mannen min syns det er helt greit. Han skiller jo uannset kjønnsleppene når han går ned på meg, og er ikke i nærheten av bushen min 🤷‍♀️

Jeg hadde ikke gått ned på mannen min om ikke han gikk ned på meg. Uavhengig av hva grunnene hans var. Jeg syns ikke å suge er deilig. Jeg får krampe i kjeven og ikke sjeldent har kjeven faktisk låst seg. Han vil helst at jeg skal gå så dupt som mulig og når han blir ivrig støter han i mot og jeg må konsentrere meg for å ikke brekke med. Men jeg gjør det jo fordi han syns det er godt og jeg vil gleda han. Hadde han ikke hatt de samme tankene for meg, hadde jeg faktisk revurdert forholde. Det er mye lettere å gå gi munnsex til ei jente enn til en gutt. Litt hår på siden, som ikke kommer i munnen hans (med mindre han har misforstått den kvinnelige anatomi) burde han tåle. 

Anonymkode: 85f76...f3c

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer jo utflod, urin etc om det blir for mye?  

Anonymkode: cefcf...2c9

Hvorfor det? Aldri hørt om dette fenomenet før. Hva er grunnen til det? 

Anonymkode: 48ba1...c91

• Liker 5
Skrevet

I noen land, går mange kvinner ikke ned på menn som ikke er omkjært. Husker en episode fra sex og singelliv der Charlotte syns det er helt grusomt at dagen hennes ikke er omkjært. De er vant med omkjært pikk og syns noe annet er ekkelt. Det er vanne og kultur. Ikke nødvendigvis basert på fakta eller hva som er natulig. 

Jeg sier, ta tilbake det naturlige. Vi damer fikser og ordner alt for mye for å tilfredsstille menn. Det er vi opplært til, selv i dagens ganske moderne samfunn. Vi har de samme mulighet, men oppdras på andre måter. Og for oss damer/ jenter, blir lagt mye mer vekt på hva vi kan og bør gjøre for å være en gode kjæreste/kone. Jeg syns det er råteit og prøver å motarbeidet denne sosial normen med egen barn. Men det er ikke enkelt. Når leker og klær alerede fra 2 årsalderen er lagt opp på en sånn måte, at gutter skal bli oppdagere, selv realiserende eventyrere, men jentene skal bli prinsesser, men nydelig hår, sminke og flotte kjoler 🤮

Anonymkode: 85f76...f3c

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...