Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Heihei.. Jeg trenger råd og hjelp. Jeg har slanket meg en del den siste tiden og dette har ført til at puppene mine (som var det eneste jeg faktisk var fornøyd med før) ikke lenger har de samme runde formene. de henger merr og ser ikke så delikate ut lenger. det jeg lurer på er om jeg vikrelig må legge på meg igjen for å få de samme puppene igjen, eller om det er andre ting jeg kan gjøre? Hjelp, vær så snill! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puppsi Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 Når man slanker seg så skjer dette her. Hvis du ikke vil bruke masse penger på silikon, oppstramming og det der, så råder jeg deg til å handle inn nye behåer. Da blir de like fine og enda penere. Kjøp B-kopp, da får du de fine oppløfta brystene. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Vanlige pupper består av melkekjertler og fett, og hvis man slanker bort fettet, blir puppene også mindre. Jeg har lagt på meg litt, og måtte opp en BH-størrelse. Kanskje det hjelper å trene brystmusklene? Man blir vel litt fastere i fisken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå