Gjest gjest Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Hei! Jeg trenger forslag til gode hårprodukter. Føler jeg har extremt vansklig hår. Det er tørt, brusete med en del fall. Det blir fort veldig stort. Fall eller krøller er forsåvidt ok bare de ligger fint. Håret er fint så lenge det er fuktig etter hårvask. Noen som har lignende hår og som har gode tips! Produkter som tynger eller har en Weet look følelse kunne gjerne vært bra? Håret mitt er ned forbi skuldrene.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Tipper en del her kommer til å anbefale deg en del dyre produkter fra frisør. Selv har jeg imidlertid også slikt tørt hår, som lett kan bli stort som afro hvis jeg ikke bruker noen produkter i det. Jeg har veldig god erfaring med Garnier Fructis for bruset hår. Trodde selv ikke jeg skulle bli så fornøyd med dette produktet, men det gjorde faktisk at jeg endelig kunne gå med utslått hår og se noenlunde normal ut. Bruker både shampoen, balsamen og serumet. Ellers har jeg også brukt Define lotion blandet med Define paste som jeg fordeler i håret etter vask. Da dempes både brusingen, og krøllene får litt mer hold.
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Har en venninne som bruker Garnier Fructis styling. Det er en olje som er i en rund beholder. Hun har vel slikt hår du beskriver, og er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå