Gå til innhold

Hvis du kom hjem sent på kvelden og det var ingen hjemme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da du kom inn døren og gikk inn stuen fikk du øye på noe. Etter en stund kom det frem at det var mannen din som køddet. Hvordan hadde du reagert?

D93F5105-7182-4AE4-B07E-BACD6C1918A4.jpeg

Anonymkode: 3c899...395

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sikkert sparka ham ganske hardt 

Anonymkode: 1e9ab...180

• Liker 7
Skrevet

Hadde ikke blitt noe sex på en stund hvertfall, mtp ballesparket han hadde fått. 

Anonymkode: 4e783...a04

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde ikke blitt noe sex på en stund hvertfall, mtp ballesparket han hadde fått. 

Om  du skremte mannen din på samme måte, hadde det vært greit at han slo deg ned ?

Anonymkode: 953f5...6ae

• Liker 7
Skrevet

Sendt ham hjem til sine foreldre for å sove der🤬🤬🤬🤬

Anonymkode: 79a36...b26

• Liker 6
Skrevet

Det er noe mannen min kunne funnet på. Jeg hadde hylt, blitt tulle-sur og sikkert ledd litt med han. Han hadde gapskrattet. 

Anonymkode: 55e2e...037

• Liker 4
Skrevet

Min eventuelle samboer ville aldri ha gjort det der da jeg ble utsatt for mordforsøk for mange år tilbake. Noe sånt ville ha retraumatisert meg... Sånne spøker er ikke gøyale...

Anonymkode: d6bfc...7f3

• Liker 10
Skrevet

Håper at Nitroglyserinen lå klar!! 

• Liker 4
Skrevet

Er ikke morsomt i det hele tatt. Jeg holdt på å slå datteren min med stekepanne en gang hun sto bak meg og pustet meg i nakken. Jeg trodde jeg var alene hjemme og sto å tørket en stekepanne. 

Anonymkode: 2ca71...c75

• Liker 2
Skrevet

Han hadde nok fått seg noen jæv harde slag. Sånt tuller jeg ikke med, synes ikke det er noe gøy. Det jeg er mest redd for er inntrengere, og hadde nok vært redd en lang periode om han hadde tullet med noe sånt

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Om  du skremte mannen din på samme måte, hadde det vært greit at han slo deg ned ?

Hvis ei dame skremte vettet av sin mann med vilje, og agerte inntrenger, kunne hun vært glad han ikke gjorde mer enn å slå litt. 

Anonymkode: 1e9ab...180

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå mente jeg nok ikke helt bokstavelig, men jeg hadde blitt så livredd at det hadde vært av ren refleks, men nå vet han heldigvis bedre ;) Om jeg skremmer mannen så han nesten får hjerteinfarkt kan jeg vel takke meg selv om han slår meg ned! 

• Liker 1
Skrevet

Det ville være utilgivelig. Han vet veldig godt hva jeg ble utsatt for for 12 år siden, så noe sånt ville han aldri gjort. 

Anonymkode: e974c...b68

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Man kan jo faen meg ikke vite hvem som har kledd seg ut , da kicker overlevelses instinktet inn og man slår/sparker. Kunne ha vert en inntrenger for alt man vet so allerede hadde meiet ned min partner. 

Anonymkode: 71287...952

• Liker 3
Skrevet

Da hadde han sovet i garasjen. Lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...