AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Sist gang jeg å en annen venninne møtte hun, så tok hun frem avtaleboka rett foran oss. Joda hun har et travelt liv, og det respekterer jeg og. Men kontakten blir bare mindre å mindre. Så er avt at vi skal møtes i måra, og da har hun bare tid en halvtime. Vi skal innom å Hente noen produkter vi har bestilt, sånn selvstendig næringsdrivende. Men er ikke første gang dette skjer med at hun har lite tid... Føler det bare blir dumt å komme innom for en knapp halvtime? Jeg er rett og slett bare lei hele opplegget hennes. Anonymkode: a9d5a...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Leker viktigper?? Er hun travelt opptatt så er hun det. Anonymkode: 76de1...1c1 16
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Hun leker da ikke? Hun er opptatt.
Chiyo Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Kan du ikke be henne kontakte deg når hun har tid? Hun later vel ikke som hun er opptatt. Men forklar at du ikke orker å møtes en halvtime.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Skjønner deg godt ts, en halv time hadde ikke giddi. Anonymkode: 9167e...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 Og det der med å ta avtale boka for å vise hvor travel hun er... Det er INGEN som er så travel, værtfall ikke disse tider. Anonymkode: 9167e...c9e 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Hæ.. er det viktigper å sjekke kalenderen når man skal gjøre avtaler? Det gjør alltid jeg også, så jeg vet når jeg kan... Har hun bare tid til en halvtime så har hun vel bare det den dagen da, da får dere heller finne en annen dag om du ikke synes en halvtime er nok. Hun tenker vel at dere bare skal hente noen ting ikke komme på besøk. Anonymkode: a2466...b86 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 Dere har bestilt noe av henne så dette er egentlig en kundeavtale? Ikke vennetid? Anonymkode: 3053a...b8f 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 Hun vokser nok i fra dere om dere ikke er villig til å akseptere det. Trist at venner blir hatere så fort man får litt suksess. Anonymkode: a959c...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Leker viktigper?? Er hun travelt opptatt så er hun det. Anonymkode: 76de1...1c1 Da er det i såfall spesielt at det alltid er noe hun skal ordne. Hun prioriterer nå andre nå og da. Skulle forstått det om det var et engangstilfelle, men nei. Så jo, da trekker man den konklusjonen. Anonymkode: a9d5a...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere har bestilt noe av henne så dette er egentlig en kundeavtale? Ikke vennetid? Anonymkode: 3053a...b8f Ja, det kan tolkes slik. Ts Anonymkode: a9d5a...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og det der med å ta avtale boka for å vise hvor travel hun er... Det er INGEN som er så travel, værtfall ikke disse tider. Anonymkode: 9167e...c9e Det er akkurat det jeg å tenker. Ts Anonymkode: a9d5a...6c4
Capybara Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det i såfall spesielt at det alltid er noe hun skal ordne. Hun prioriterer nå andre nå og da. Skulle forstått det om det var et engangstilfelle, men nei. Så jo, da trekker man den konklusjonen. Anonymkode: a9d5a...6c4 Men da er det ikke at hun "leker viktigper", hun prioriterer bare ikke det dere pleide å gjøre lenger. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner deg godt ts, en halv time hadde ikke giddi. Anonymkode: 9167e...c9e Godt å høre ❤️! Det er heller ikke første gangen dette skjer. Ts Anonymkode: a9d5a...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 Capybara skrev (Akkurat nå): Men da er det ikke at hun "leker viktigper", hun prioriterer bare ikke det dere pleide å gjøre lenger. Er ikke helt enig det, ja hun prioterer ikke ts ja, men synes jo det å dra opp avtalebok for å si at imorgen kan jeg kun 30 min synes jeg er spesielt. De fleste vet hva de skal dagen etterpå, og det er sløvt å ikke sette av lengre tid. Dette virker som "venninnen" prøver å poengtere for buisy hun er og det er teit. Anonymkode: 9167e...c9e 1
Capybara Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke helt enig det, ja hun prioterer ikke ts ja, men synes jo det å dra opp avtalebok for å si at imorgen kan jeg kun 30 min synes jeg er spesielt. De fleste vet hva de skal dagen etterpå, og det er sløvt å ikke sette av lengre tid. Dette virker som "venninnen" prøver å poengtere for buisy hun er og det er teit. Anonymkode: 9167e...c9e Det er ikke sløvt, det er bevisst. Hun gidder ikke mer enn 30 minutter og hun har flere ganger tidligere hintet om det uten at det har ført til mindre mas. Dessverre eller heldigvis for trådstarter, alt ettersom hvordan man vil tolke det.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er akkurat det jeg å tenker. Ts Anonymkode: a9d5a...6c4 Eh, jo! jeg er travel. Travlere enn noen gang, faktisk. Jeg sitter i møter fra 08.30-16.30, og mye av resten av døgnet går med til skriving av Mail og telefoner. Jeg har også en familie å ta meg av, som jeg prioriterer utenfor arbeidstid fremfor venner. Jeg har også personlige ting jeg må bruke fritiden min på som jeg velger å ikke informere mine venner om. Jeg sier jeg er travel, fordi det er sant. Jeg har ingen informasjonsplikt om hva jeg fyller tiden min med til venner og bekjente. Og ja, jeg bruker avtalebok og kalender på telefon, og jeg må absolutt ALTID sjekke denne før jeg inngår en avtale, enten det er jobb eller privat, på dagtid eller kveldstid. Anonymkode: 5386e...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #18 Skrevet 14. februar 2021 Capybara skrev (Akkurat nå): Det er ikke sløvt, det er bevisst. Hun gidder ikke mer enn 30 minutter og hun har flere ganger tidligere hintet om det uten at det har ført til mindre mas. Dessverre eller heldigvis for trådstarter, alt ettersom hvordan man vil tolke det. Det er sløvt å ikke si ifra, ellers så er jeg enig i, som jeg skrev at det er bevisst. Jeg synes ikke om slik oppførsel, man sier ifra i godt tid forveien "jeg kan kun 30 min", ikke i siste liten når ts har satt av tid til å møte henne. det er dårlig oppførsel og dårlig kommunikasjon fra" venninnen". Barnslig synes jeg. Anonymkode: 9167e...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #19 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh, jo! jeg er travel. Travlere enn noen gang, faktisk. Jeg sitter i møter fra 08.30-16.30, og mye av resten av døgnet går med til skriving av Mail og telefoner. Jeg har også en familie å ta meg av, som jeg prioriterer utenfor arbeidstid fremfor venner. Jeg har også personlige ting jeg må bruke fritiden min på som jeg velger å ikke informere mine venner om. Jeg sier jeg er travel, fordi det er sant. Jeg har ingen informasjonsplikt om hva jeg fyller tiden min med til venner og bekjente. Og ja, jeg bruker avtalebok og kalender på telefon, og jeg må absolutt ALTID sjekke denne før jeg inngår en avtale, enten det er jobb eller privat, på dagtid eller kveldstid. Anonymkode: 5386e...a1f Regner med at du ikke si ifra i siste liten at du ikke kan eller kun kan 30 min? Når man skal møtes er det naturlig å tro at man skal møtes litt lengre enn en halvtime. Anonymkode: 9167e...c9e
Capybara Skrevet 14. februar 2021 #20 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sløvt å ikke si ifra, ellers så er jeg enig i, som jeg skrev at det er bevisst. Jeg synes ikke om slik oppførsel, man sier ifra i godt tid forveien "jeg kan kun 30 min", ikke i siste liten når ts har satt av tid til å møte henne. det er dårlig oppførsel og dårlig kommunikasjon fra" venninnen". Barnslig synes jeg. Anonymkode: 9167e...c9e Det er jeg helt enig i! Man bør forvente at folk kan si ifra skikkelig, samt ha respekt for andres tid og forventninger, men det kan tydeligvis ikke hun det gjelder. Hun hinter, og det blir ikke forstått riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå