Gå til innhold

Får dere gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma til 3 stk. For 3 uker siden hadde jeg bursdag. Ingen bursdags gaver, ingen det er min dag følelse på noe. I dag mors dag. Ingenting. Og det er greit, den dagen er en vanlig dag her. Men kjenner jo litt på at nå i disse covid tider, ingen besøk ingenting. Og ikke en gave hverken fra mann eller barn som bor hjemme. Ikke hjelp i huset. Nja alt ble som vanlig begge disse dagene. (er det rart å føle en tristhet ved det?) 

Anonymkode: fdf8c...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bursdagsgave synes jeg du skal forvente. Gir du bursdagsgave til mannen din? Jeg hadde blitt veldig skuffa hvis bursdagen min hadde kommet og gått uten noen form for oppmerksomhet! Morsdag derimot er helt vanlig her i huset og. Ingen gaver og ikke noe oppmerksomhet. (Ikke farsdag heller) Så det mest spennende i dag var at jeg bakte boller pga fastelaven. 

Skrevet

Bursdagsgave må det være lov å forvente. Og sove lenge og stå opp til ferdigdekket bord på morsdag. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Mamma til 3 stk. For 3 uker siden hadde jeg bursdag. Ingen bursdags gaver, ingen det er min dag følelse på noe. I dag mors dag. Ingenting. Og det er greit, den dagen er en vanlig dag her. Men kjenner jo litt på at nå i disse covid tider, ingen besøk ingenting. Og ikke en gave hverken fra mann eller barn som bor hjemme. Ikke hjelp i huset. Nja alt ble som vanlig begge disse dagene. (er det rart å føle en tristhet ved det?) 

Spørs vell kanskje på hele situasjonen tenker jeg? Pleier du kjøpe gaver? Har dere god råd, mann som bor hjemme? som i arbeidsledig? Åssen er familie situasjonen? 

Plager dette deg, kan du jo si ifra. Om ikke at det hadde vært fint med en liten oppmerksomhet i det minste. Jeg kjenner både folk som får gaver og ikke gaver. Så tror det er delvis normalt, avhengi av hvordan familie man har. Selv var alt jeg krevde av min ex når han bodde her, og var arbeidsledig en frokost på senga :P En liten ting som sier det er min dag holder for meg.

Skrevet

Ja, vi feiret valentine igår og det var roser, middag og en liten materiell gave. Han jobber borte hele tiden så han liker å sette ekstra pris på meg disse dagene siden jeg står i det alene mer enn jeg ønsker. 
Idag var det fokus på morsdag og jeg fikk marsipankake med noe søt skrift på og kort han skrev for barnet vårt! 

Forstår at du føler på dette med bursdagsgave. Jeg forventer ingenting på valentines osv, men syns det er koselig han gir noe enkelt som et kort fra 1åringen på morsdag. Det andre ønsker han å gjøre selv uten innblanding fra meg. (Ja får gave på bursdag og til jul også) 

Anonymkode: 4d4be...0d0

Skrevet

Jeg gir alkrid gave til mannen, barna og til mannen fra barna om de trenger hjelp til det. Baker, pynter å gjør det litt mer til deres dag. Vi gar grei råd, ikke den beste økonomien, men klarer oss. Er det pengene hadde det jo vært koselig at han sa det. Pga økonomi så ble det ikke gave i år... Men ikke et ord. Kun yngste som sa gratulerer også.. Jaja, 1 år til neste. (får meg ikke til å si noe) 

TS

• 1 år senere...
Skrevet

Og hvem elsker ikke gaver? Det er alltid det vanskeligste for meg å velge noe interessant som andre mennesker vil like, fordi jeg i utgangspunktet liker å gi mer. Nylig fant jeg et veldig interessant nettsted hvor du kan bestille en individuell hilsen til dine venner og familiemedlemmer - https://greetings-online.com/no/. Jeg tror dette kan være nyttig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...