AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Jeg kommer ikke overens med ”svigermor”. Hun virkelig missliker meg og mener sønnen skal finne noen andre. Noe av sitt eget. (Ikke norsk) Han vil ikke snakke med henne og dette er 2 mnd siden. Har noen vært borti en slik situasjon? Jeg synes det er ubehagelig når man ikke kan hilse eller snakke med svigermoren sin. Anonymkode: 4b904...84c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 At det skal være ufint mellom oss, synes jeg er kleint/ibehagelig. Anonymkode: 4b904...84c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kommer ikke overens med ”svigermor”. Hun virkelig missliker meg og mener sønnen skal finne noen andre. Noe av sitt eget. (Ikke norsk) Han vil ikke snakke med henne og dette er 2 mnd siden. Har noen vært borti en slik situasjon? Jeg synes det er ubehagelig når man ikke kan hilse eller snakke med svigermoren sin. Anonymkode: 4b904...84c Du kan ikke annet enn å fortsette med normal høflighet, for dette er et problem hun har. Hun må selv finne ut at hun må endre seg. Anonymkode: 623e3...94f 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kan ikke annet enn å fortsette med normal høflighet, for dette er et problem hun har. Hun må selv finne ut at hun må endre seg. Anonymkode: 623e3...94f Ja jeg vet det er et problem hun har, men dette gjelder søsteren hennes også. De er ikke norske og siden jeg er norsk så liker de ikke meg. Så gjelder ikke bare hun. Så dette er vanskelig. Anonymkode: 4b904...84c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Ja nei, du kommer jo alltid til å være norsk og vanntro. Så du må enten tåle det, eller gi faen. Anonymkode: a681d...f6d 1
Hannah80 Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 (endret) Ja, men ikke pga samme årsak som deg. Men pga legning. Hun mente at jeg hadde gjort datteren hennes lesbisk (!!). Overså meg i alle tenkelige situasjoner. Men jeg valgte å være høflig og behandlet henne med respekt. Hun snudde etterhvert. Og vi fikk et veldig godt forhold. Hun var den som gråt mest da det ble slutt med meg og datteren, etter 10 år. Vi har fremdeles kontakt. Ringes hver jul og bursdag. Fine eks-svigermor😍 Endret 14. februar 2021 av Hannah80 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja jeg vet det er et problem hun har, men dette gjelder søsteren hennes også. De er ikke norske og siden jeg er norsk så liker de ikke meg. Så gjelder ikke bare hun. Så dette er vanskelig. Anonymkode: 4b904...84c Det er fordi din svigermor er rasist. Du kan bare fortsette å være høflig å vise henne at du er et skikkelig menneske. Anonymkode: 40a54...d19 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 Spør hvorfor hun bor i Norge når hun misliker nordmenn. Foreslå at hun flytter tilbake til hjemlandet. Om det ikke gjør dere til bestevenner (!), så vil du iallefall få satt ned foten. Og hvis hun skulle flytte, problem solved. Anonymkode: fd5db...126 5
Safiye Skrevet 15. februar 2021 #9 Skrevet 15. februar 2021 Tråden er ryddet for avsporinger -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er fordi din svigermor er rasist. Du kan bare fortsette å være høflig å vise henne at du er et skikkelig menneske. Anonymkode: 40a54...d19 Selvfølgelig er hun ikke rasist. Hun oppfordrer sønnen til å finne en fra sitt eget. Det er helt lovlig å gjøre det. Har ikke sett alle utallige trådene hvor KG-brukere på liv og død ikke være sammen med en mørkhudet mann. Når det er greit, og så også dette greit. Anonymkode: 545e7...c02
Havtorn Skrevet 15. februar 2021 #11 Skrevet 15. februar 2021 Jeg ville nok bare vært konsekvent høflig og høflig vennlig mot henne, da er det hennes valg å være vrang. Be the bigger person.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #12 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig er hun ikke rasist. Hun oppfordrer sønnen til å finne en fra sitt eget. Det er helt lovlig å gjøre det. Har ikke sett alle utallige trådene hvor KG-brukere på liv og død ikke være sammen med en mørkhudet mann. Når det er greit, og så også dette greit. Anonymkode: 545e7...c02 Det er rasisme, uansett hvilken vei det går, når man dømmer noen utfra etnisitet. Det er jo det svigermoren gjør. Så ja, hun er rasist Anonymkode: 40a54...d19 1
Firfisla Skrevet 15. februar 2021 #13 Skrevet 15. februar 2021 Oppfør deg helt normalt. Det er hun som ikke klarer å oppføre seg. Bare vær deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå