Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en knøttliten leilighet på 40kvm. Vært samboere i 4 år. Han har hjemmekontor, og skolen min er stengt. Jeg begynner å irritere meg over han og han det samme. Begge skjønner at det er pga. corona. Man får ikke reist eller funnet på andre ting sammen med andre eller sammen. 

hvordam er forholdet deres under corona? 

Anonymkode: 99a34...896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forholdet mitt er slutt pga corona...

Anonymkode: 4c6ee...40b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Forholdet mitt er slutt pga corona...

Anonymkode: 4c6ee...40b

Så lei å høre :((. Er livredd for at forholdet mitt også skal ta slutt pga. vi er oppå hverandre. Jeg har prøvd å finne på ting med en vennine, stikke på hytta, stå på ski osv. men det funker ikke i legenden...... når jeg har lyst til å ha alenetid, men så er han hjemme. I tillegg til at han også vil være hjemme... Både meg og han savner å reise osv. vi har stått på ski, stikket på hytta osv. men et stort savn at ting begynner å bli normalt igjen. Vi ser hverandre alt for mye nå i en leilighet på 36 kvm.. 

— ts :(

Anonymkode: 99a34...896

Skrevet

Leier dere eller eier dere? Har dere vurdert å bli særboere? 

Anonymkode: e6b67...35e

Skrevet

Flytt til noe større?

Bli særboere?

Anonymkode: 68502...bf9

Skrevet

Er biblioteket åpent? En cafe du kan henge på m hjemmeskolen?

Anonymkode: a6269...96c

Skrevet

Vi har det fint. Er særboere. 

Vi kjeder oss en del pga mange aktiviteter er stengt, men det har liksom ikke noe med vårt forhold å gjøre. Blir bare mer uteturer, matlaging, film på tv, hjemmetrening og sånt. Og bestille gøye ting på nett som vi kan bruke i senga 😉

Anonymkode: 27e1c...826

Gjest Linny111
Skrevet

Vi har begge vært hjemme nærmest 24/7 siden mars. Bor i Storbritannia, så har vært mye lockdown. Bodde i knøttliten leilighet fra mars til desember, og da fikk vi endelig kjøpt hus. Det er litt deilig, men vi liker faktisk å være sammen. Det var tøft å gå oppå hverandre, men det var viktig å prøve å gi hverandre plass ved å være på ulike rom innimellom, gå tur hver for seg hver dag.

Vi sørger også for å ikke ha for høye forventninger til hverandre og la den andre holde på med sitt og være litt lat selv om vi sitter på samme rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...