Gå til innhold

Hvorfor tar ikke noen menn et nei for et nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke alle,  men jeg har problemer med dette. En jeg har pratet med noen ganger som driver å maser nå, vil ha sex med meg, og maser om å få gjøre ting med kroppen min. Har sagt nei hver gang, men det går tydeligvis ikke inn. Og spør hele tida om jeg føler noe for han, selv om jeg har svart nei hver gang.  Og så sier han at han trenger nærhet og da er vist ifølge han det mlnste jeg kan gjøre å stille opp. Virker som han tror han kan bruke kroppen min til næhet. Ikke spesielt hyggelig om han tror han kan bruke kroppen min som han vil. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Blokkerte på facebook. Blokkerte nummer, men hjelper ikke for han skifter nummer hele tiden. Jeg er ikke er ikke et leketøy som han kan bruke som han vil!

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 38bcb...c6f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han tilbakestående?

Anonymkode: 2e135...10c

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er han tilbakestående?

Anonymkod

Det kan hende. Men ikke vet jeg.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å si at du vil anmelde han for trakassering dersom han ikke gir seg?  Trenger jo faktisk ikke gjøre det, men bare det ordet anmelde kan virke avskrekkende på mange. 

Brukte det selv en gang, vedkommende gav seg da.  Kjipt å måtte gå til det  steget å si  sånn, men når folk ikke vil gi seg, hva skal en gjøre?  Og i tillegg skifter nr flere ganger?  Da er det noe som ikke er helt på g altså. 

• Liker 10
Skrevet
Måneskinn skrev (4 minutter siden):

Hva med å si at du vil anmelde han for trakassering dersom han ikke gir seg?  Trenger jo faktisk ikke gjøre det, men bare det ordet anmelde kan virke avskrekkende på mange. 

Brukte det selv en gang, vedkommende gav seg da.  Kjipt å måtte gå til det  steget å si  sånn, men når folk ikke vil gi seg, hva skal en gjøre?  Og i tillegg skifter nr flere ganger?  Da er det noe som ikke er helt på g altså. 

Takk for tips. Jeg kan jo gjøte det. Får håpe han lar seg skremme nok til å holde seg unna.

Nei, virker ikke helt stabilt akkurat. 

Skrevet

Mangel på sosiale antenner. Ekkel type!

• Liker 1
Skrevet

Noen menn tar faktisk ikke nei for et nei, bare vær streng og hard og bare si nei. 

• Liker 1
Skrevet

Han virker creepy.. bare å anmelde hvis han fortsetter da.

• Liker 3
Skrevet

Anmeld og eller bare slutt å svare. Mulig han ikke slutter å sende deg meldinger med det første, men hvis du ser bort ifra meldingene så går det ikke ut over deg.

Anonymkode: 6d155...63d

Skrevet

Han fant ut at jeg har blokkert han på facebook og sendte sms og spurte hvorfor.  Han tar tydeligvis ikke et hint 😒

• Liker 2
Skrevet

Slike menn setter seg ut ett mål, og gir seg ikke før de har fått det. Enten du vil eller ikke.
Tenner sikkert på at du sier nei også. Hold deg unna.

Anonymkode: 86480...949

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det virker som om noen menn tror de kan mase seg til forhold eller sex. Tror de liker jakten og at de tror kvinnene leker kostbare. Idioter er de hverfall uansett 🙈

• Liker 6
Skrevet

Incel vibber

Anonymkode: e3b21...1be

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet

Du er nok langtifra første og langtifra siste kvinne han plager slik, og er nok masse han har fått ligge med men denne søppleoppførselen.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han fant ut at jeg har blokkert han på facebook og sendte sms og spurte hvorfor.  Han tar tydeligvis ikke et hint 😒

Du nevner at du har blokkert han, men at han fortsetter å trakassere deg. Anmeld!

Ikke ta telefonen hvis du ikke vet hvem som ringer. Blokker alle suspekte telefonnumre.

Sender han meldinger så lagrer du dem, uten å svare, og overleverer disse også til politiet.

Endret av Uatskillelig
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du må si det rett ut. Ingen hint. 

‘Jeg blokkerte deg fordi du er ekkel og jeg vil aldri la deg komme nær meg og min kropp. Slutt å meld meg. Hade! ‘

Anonymkode: 48d6a...639

• Liker 7
Skrevet

Fordi kvinner ofte sier nei men mener ja.

• Liker 1
Skrevet
OlsenHansen skrev (2 timer siden):

Men jeg mener faktisk nei.

Skrevet
OlsenHansen skrev (3 timer siden):

Det er bare noe du innbiller deg. 

Anonymkode: 5e773...eef

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er bare noe du innbiller deg. 

Anonymkode: 5e773...eef

Nå får du gi deg! Hva får deg til å tro dette? Egentlig tror jeg det er en unnskyldning noen menn finner på for seg selv for å føle seg bedre og føle at de har makt. Men sier man nei så mener man nei. Og ingen har lov til å tvinge noen til sex.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...