AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Føler det er mest besteforeldre som har et sånt fast "rituale". Noen yngre som alltid får med seg nyhetene på tv så lenge de er hjemme? Anonymkode: 85a37...ae0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Ja, ganske ofte nå. Kjedelig med korona og isolasjon. Anonymkode: ce8f5...c52
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Jeg ser alltid på nyhetene på kveldstid, så blir det evt nyhetskanalen dersom jeg jobber sent. Synes det er greit å følge med hva som skjer i Norge og verden. Er absolutt ingen nerd dog, ser ikke på meg selv som spesielt smart når det gjelder politikk, historie og slike ting. Jeg har for øvrig ikke hjemmekontor, så det er ikke snakk om kjedsomhet. Anonymkode: cdb06...9a1
Sitronterte Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Ja, nesten alltid. Nå er jeg ganske voksen, men har gjort det i alle år siden 20 årene. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Ikke rart at det blir dårlig kunnskapsnivå på folk da, hvis de ikke følger med på nyhetene en gang. Anonymkode: fabfd...cd0 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 Selvsagt følger jeg med på nyhetene. Ser akkurat nå dagsrevyen litt på etterskudd. Har gjort det i mange år. Gjorde det ikke fast før etter omtrent 25-årsalderen. Før den tid var det kun sporadisk. Fikk veldig lite med meg i perioden 15-20 år som også var tiden før mobilen. Anonymkode: 077bf...73a 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Orker ikke det må nyheter det er jo bare snakk om trump og corona. Begge deler er jeg drittlei av å høre om. Anonymkode: 057c1...7d9 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 Ja, ser på dagsrevyen Kl 19 hver dag. Da er som oftest barna i seng og roen har senket seg. Helt fantastisk. Anonymkode: 971ec...61a 2
Gjest Mumlehumle Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 Hver dag. Viktig å holde seg oppdatert.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 Aldri. Hvorfor innta en porsjon elendighet på kvelden? Man trenger slett ikke være oppdatert på krisemaksimering og elendighet. Anonymkode: 17fec...8ff 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 Jeg må ha med meg Dagsrevyen, TV2 nyhetene er for det meste tabolid svada så det er ikke så viktig. Har også ofte på CNN, BBC og AL Jazeera når jeg gjør ting hjemme så jeg får med meg hva som skjer i verden. Å se f.eks riksrettssaken direkte på CNN med kommentarer er utrolig interessant og lærerikt, blir et ganske tørt sammendrag som når norske medier. Anonymkode: eaa72...f2a 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 Nei, det har jeg sluttet med. Orker ikke mer corona dommedagshysteri nå, nok er nok. Anonymkode: 6251f...8cf 1
Fjellulven Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 Ja cirka annenhver dag for å se om det er noe «nytt» enn bare korona.
Gjest Trynefaktor Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 Ja, mest nrk. Er nyhetsjunkie, men ser mest på nett.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 Ikke de siste ukene. Er lei av korona og Trump. Leser dog nyheter på nettet. Anonymkode: 4b360...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 Aldri. Leser kun nyheter på nett. Syns både Dagsrevyen og tv2 nyhetene er altfor overfladiske og bringer ofte inn irrelevante ting inn i saken. For eks en dreper kona si, da blir gjerne naboene intervjuet.. 😩 Hvorfor i ville helvete vil vi høre noe fra NABOENE til en drapsmann..? De sier uansett det samme da «han var alltid stille og hyggelig, ikke noe bråk.. hadde aldri trodd noe slikt ville skje her...» Anonymkode: f9826...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri. Leser kun nyheter på nett. Syns både Dagsrevyen og tv2 nyhetene er altfor overfladiske og bringer ofte inn irrelevante ting inn i saken. For eks en dreper kona si, da blir gjerne naboene intervjuet.. 😩 Hvorfor i ville helvete vil vi høre noe fra NABOENE til en drapsmann..? De sier uansett det samme da «han var alltid stille og hyggelig, ikke noe bråk.. hadde aldri trodd noe slikt ville skje her...» Anonymkode: f9826...5a6 Fullstendig enig! Kan ikke huske sist jeg så en hel nyhetssending. (Ser derimot urix og noen ganger Debatten på nrk-nett TV) Anonymkode: 0ad56...958 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #18 Skrevet 14. februar 2021 Jeg har alltid sett på Dagsrevyen. Det var helt vanlig da jeg vokste opp at hele familien så på Dagsrevyen, så det er en vane jeg har hatt med meg fra jeg var barn. Det samme med avislesning. Det siste tiåret har jeg dog sett Dagsrevyen i opptak slik at jeg kan spole over lokalnyheter som ikke interesserer meg. Gidder ikke se nyheter på TV2, er helt enig med ABf2a at det er for tabloid. Dagsrevyen er Ok, men Urix er langt bedre. Liker også CNN bedre og bedre. Savner nyhetsmagasiner à la 60 minutes og den svenske serien som NRK kalte for Korrespondentane. Skjønner ikke hvorfor TV2 og NRK sluttet å sende disse programmene. Skulle gjerne sett mer Skandinavisk eller nordisk samarbeid på nyhetsfronten, hvorfor ikke sende flere reportasjer fra f.eks. DRs utenriksreportere? NRK har dyktige utenrikskorrespondenter, men de hadde fått dekket større områder og fått bedre muligheter til å trenge dypere inn de ulike tema hvis de samarbeidet med søsterkanalene i de andre skandinaviske landene. Hilsen Kvinne, 31 år (siden noen menn her inne mener at ingen kvinner interesserer seg for nyheter) Anonymkode: a5e43...2c0 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #19 Skrevet 15. februar 2021 Mumlehumle skrev (7 timer siden): Hver dag. Viktig å holde seg oppdatert. Men oppdatert på nyheter blir man jo konstant gjennom hele dagen, Anonymkode: b4984...e20 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #20 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke rart at det blir dårlig kunnskapsnivå på folk da, hvis de ikke følger med på nyhetene en gang. Anonymkode: fabfd...cd0 Mange følger med på nyhetene på nettet idag. Jeg ser aldri på nyhetene på tv på kvelden, for det blir for negativt. På kveldene gjør jeg hyggelige ting, også trenge jeg å roe meg ned før jeg skal legge meg for kvelden. Men jeg oppdaterer meg ved å gå på nettet. Jeg er 40 btw. Anonymkode: 9ecc9...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå