AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Sitter og leser forskjellige blogger om hvordan spare penger, spesielt på matbudsjettet. Leser om forbrukerfrue sin storhandel som kom på 400kr!! De er 2 voksne og 3 barn. Seriøst, spiser de ikke mat? Ser middagene er med blant annet linsesuppe og pannekaker. Jeg synes ikke det et fullverdige middager til barn som skal vokse. Synes mye av det de såkalte supersparerne kommer med er helt urealistisk. Hadde jeg servert tenåringsønnen min som aldri går en dag under 30000 skritt, linsesuppe hadde han sett ut som en krigsfange. Så istedenfor inspirert blir jeg heller irritert. Har dere noen som inspirerer dere? Anonymkode: 39df2...09a 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Er en del på Instagram søk på #billigmiddag så finner du brukere knyttet opp til Bildene. nå synes jeg linsesuppe med brød er ganske mettende, og barna deres får nok mer enn nok mat, men alle familier er foskjellig. Forøvrig så synes jeg flere på Instagram er litt bedre. Anonymkode: c6a84...dd0 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Disse sparebloggene har helt tatt av! Anonymkode: d118d...e0c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Jeg skjønner det heller ikke. Vi kommer aldri under 10000 på mat i måneden. Er to voksne og 3 barn. Skulle vi ha kun brukt 4000, da tror jeg vi måtte vi ha spist billig kneip, pasta med ketchup, ris og egg. Pluss noen frosne grønnsaker. Skjønner heller ikke reste middager. Vi får knapt rester til litt lunsj for 1 person. Anonymkode: 3b1a6...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner det heller ikke. Vi kommer aldri under 10000 på mat i måneden. Er to voksne og 3 barn. Skulle vi ha kun brukt 4000, da tror jeg vi måtte vi ha spist billig kneip, pasta med ketchup, ris og egg. Pluss noen frosne grønnsaker. Skjønner heller ikke reste middager. Vi får knapt rester til litt lunsj for 1 person. Anonymkode: 3b1a6...a6a Du har tydeligvis mye å lære. Anonymkode: b6c6e...cdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå