Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars barn som ble misbrukt av ekstreme miljøfanatikere. Hun var mye i media og svært aktiv i en periode, men helt stille siden. Har klimaekstremistene funnet seg en ny yndling?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er da stadig aktiv. Omtrent daglig på Twitter. Hun har vel litt skolegang som krever tid. 

• Liker 10
Skrevet

Enig med Stan, hun er da aktiv fremdeles. Så stille vil jeg ikke si hun er.

• Liker 8
Skrevet

Jeg så nylig dokumentaren om henne, og jeg fikk et litt annet syn. Noen på vennelisten min på Facebook, mente hun burde få Nobels fredspris, men helt der er jeg ikke..

Jeg så derimot en veldig høysensitiv og følsom jente, med et sterkt maskineri bak seg. Ikke ulikt andre stjerner, bare at Gretas plattform ikke er underholdning, men miljøpolitikk.

Hun er vel forhåpentligvis nå på skolen, og får oppleve livet som en ung jente med alle de opplevelsene det innebærer.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Noe godt førte pandemien med seg, bl.a. at Thunberg og andre klimafanatikere har fått mindre oppmerksomhet. 

Endret av PetterKanin
  • Liker 19
Skrevet
PetterKanin skrev (1 minutt siden):

Noe godt førte pandemien med seg, bl.a. at Thunberg og andre klimafanatikere har fått mindre oppmerksomhet. 

😂😂

• Liker 2
Skrevet

Håper faktisk at vi slipper å høre så mye fra hun, synes hun var irriterende

• Liker 5
Skrevet
PetterKanin skrev (3 minutter siden):

Tvert imot, vil jeg si. Nå er vi heldigvis alle blitt klar over hvem de er og hva de jobber for.

• Liker 1
Skrevet
Gugglo skrev (6 minutter siden):

Oi. Hun så litt tynn ut. Håper det gjør henne godt å bare få være et barn uten ansvar. 

• Liker 7
Skrevet
Morten1 skrev (2 minutter siden):

Håper faktisk at vi slipper å høre så mye fra hun, synes hun var irriterende

Det var det mange som syns. Min far skrudde av tv'n hver gang hun var på skjermen. ;)

• Liker 5
Skrevet
Ann Mo skrev (Akkurat nå):

Oi. Hun så litt tynn ut. Håper det gjør henne godt å bare få være et barn uten ansvar. 

Et barn på 18? 

• Liker 9
Skrevet

Autister henger seg jo opp i èn ting. Synes det er bra klima er tingen hun hang seg opp i. Kunne vært verre for å si det sånn.

• Liker 4
Skrevet
TheTrollHunter skrev (1 minutt siden):

Autister henger seg jo opp i èn ting. Synes det er bra klima er tingen hun hang seg opp i. Kunne vært verre for å si det sånn.

Ja, enkelte henger seg jo opp i Greta Thunberg. Det er ikke bra.

• Liker 10
Skrevet
TheTrollHunter skrev (4 minutter siden):

Lennart Bedrager, er det deg?

• Liker 1
Skrevet
Drizzt skrev (49 minutter siden):

Stakkars barn som ble misbrukt av ekstreme miljøfanatikere. Hun var mye i media og svært aktiv i en periode, men helt stille siden. Har klimaekstremistene funnet seg en ny yndling?

Hun ble ikke misbrukt. Nå må du slutte å lyve.

Hun er fortsatt aktiv.

Hva får voksne menn til å bli så opphengt i en tenåringsjente tro? Er det pedotendenser eller?

• Liker 12
Skrevet
jabx skrev (Akkurat nå):

Hun er fortsatt aktiv.

Hva får voksne menn til å bli så opphengt i en tenåringsjente tro? Er det pedotendenser eller?

Pedo når jenta er 18? 

• Liker 4
Skrevet
stan skrev (26 minutter siden):

Hun er da stadig aktiv. Omtrent daglig på Twitter. Hun har vel litt skolegang som krever tid. 

Dere som følger henne på Twitter, ja. Men for resten av verden som ikke følger henne noe sted er hun så godt som helt borte. Med tanke på daglig omtale i media og massevis av artikler, priser, kåringer osv, som var før, er det virkelig helt stille nå.

Men som det ble skrevet over - pandemien førte til at mye annet, bl.a. klimafanatikerne ikke fikk like mye mediaplass enn før. 

Hun ser virkelig tynn på dette bildet der oppe. Enten feil vinkel, eller har hun gått ned i vekt. Jeg håper hun kan fokusere seg på skolen og ikke blir pålagt rollen som den som skal redde verden. Det som irriterte meg mest da hun var aktivt i media var at hun ble et offer for mye sterkere krefter som sto bak henne og dyttet henne frem. Bl.a. i hennes egen familie. Jeg håper hun får være i fred nå.

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, DildoShwaggins said:

Lennart Bedrager, er det deg?

Er ikke han. Men vi samarbeider ofte i dette yrket

Skrevet
jabx skrev (4 minutter siden):

Hun er fortsatt aktiv.

Det siste må du spørre noen voksne menn om. 

Jo, hun ble misbrukt. Et barn med diagnose som begrenser henne sosialt og på flere andre områder, dyttet frem i medialyset å møte opp, gråte og få emosjonelle følelsesutbrudd ... Med hennes diagnose burde noen merket belastningen og satt en stopper for det mye tidligere. 

Så jeg spurte fordi en stor del av meg håper at hun nå får være i fred og leve livet sitt.  

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...