MiominMio Skrevet 15. februar 2021 #61 Del Skrevet 15. februar 2021 Drit i hva andre synes. Dette er noe dere deler sammen. Nyt det Og du er kommende mamma så jeg syntes det var en fin tanke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #62 Del Skrevet 15. februar 2021 Ikke tenk på det. De som synes det er rart er nok bare sjalu kjerringer som får ikke noe som helst oppmerksomhet på morsdagen lol. Anonymkode: 73f12...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #63 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg syns det er kjempekoselig. Selvom barnet ikke er født enda er du jo fortsatt mamma til babyen som kommer. Å jeg tenker at du er heldig med en mann som gjør dette, han kommer til å vise og lære barnet å sette pris på og vise ikke bare sin mor, men andre omtanke og kjærlighet. Dette er ikke noe de lærer av seg selv, men av hvordan foreldrene behandler hverandre og andre 😊😊💕💕 Anonymkode: 33538...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #64 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg synes det var hyggelig av ham å gi deg kort og sjokolade. Jeg hadde blitt glad, men hadde sett på det som en veldig privat handling og hadde ikke fortalt det til andre. Jeg tenker man kan unngå veldig mye ubehagelig hvis man ikke snakker om alt til andre. Hvis det er noe du ikke vil ha andres meninger om hvis de ikke mener det samme som deg, så hold det for dere selv. Det samme gjelder feks når dere tenker på navn til barnet. Hvis dere ikke ønsker å høre noe negativt om navnene dere vurderer, så vent til barnet er født, og si at "dette er Anne". Da er det bare veldig frekke mennesker som sier at de aldri har likt navnet Anne. Men sier dere på forhånd at dere vurderer Kari eller Anne som navn, så er det mange som følger at de kan komme med sin mening ganske ufiltrert. "Jeg ville valgt Kari, Anne forbinder jeg med mange damer jeg ikke liker". Anonymkode: 4f3fe...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 15. februar 2021 #65 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg syns også det er rart. Mamma blir en først når barnet er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 15. februar 2021 #66 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg er også gravid og fikk blomster i anledning morsdagen av min kjære. ❤️ Jeg for så vidt forstå at noen synes det er litt rart, men vi føler også at vi er foreldre selv om det er noen uker til babyen vår kommer til verden. Familien deres kan jo tenke hva de vil om det, men de bør klare å holde seg for god til å komme med negative kommentarer og heller være glad for at din kjære gjorde noen ekstra fint for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #67 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg tenker at familien din kanskje synes det er rart å markere en slik dag før man vet om "alt går bra"? Sånn er i hvert fall tankegangen hos min mor og tanter. Jeg synes du ikke skal bry deg. Om dere så skulle oppleve noe så forferdelig som å miste barnet i dødfødsel så ville du fremdeles være en mamma. Og samboeren din en pappa. Anonymkode: 6034d...0e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 15. februar 2021 #68 Del Skrevet 15. februar 2021 Eg er sjølv 37 veker på veg. Fekk morsdagsblomster frå mamma, og blomst og merksemd frå mannen. Det fallt oss veldig naturleg i alle fall 😊 Eg er jo mamma til babyen min, sjølv om andre kanskje ikkje meiner det 🤷♀️ Kjensla av å vere mor er ikkje forbehaldt kun dei som har levande barn utanfor livmora.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #69 Del Skrevet 15. februar 2021 Fin mann ikke rart, bare koselig.. Anonymkode: 99592...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #70 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En er ikke mamma med mindre en har et barn å ta seg av. Å være mamma er ikke kun å føde. Så nei venninna di er ikke mamma, hun har jo ikke et barn- det døde i magen. Anonymkode: b856c...7a6 Hvor kaldt går det an å bli? Det er sorggrupper for etterlatte foreldre, fordi man er faktisk foreldre til et barn som dør. Man er akkurat like glad i et barn som dør. Man er like stolt. Livet fortsetter på ingen måte som før etter at man mister barn. Håper du holder deg for god for å si sånne ting høyt. Du sårer så mye med å si det Anonymkode: c93a8...682 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #71 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg syns det er rart. Hadde derfor ikke delt det om jeg fikk. Hadde noen delt med meg så hadde jeg tenkt det var merkelig, men ikke kommentert det til vedkommende. Tanken var jo veldig fin da 😊 Anonymkode: 824a0...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #72 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvor kaldt går det an å bli? Det er sorggrupper for etterlatte foreldre, fordi man er faktisk foreldre til et barn som dør. Man er akkurat like glad i et barn som dør. Man er like stolt. Livet fortsetter på ingen måte som før etter at man mister barn. Håper du holder deg for god for å si sånne ting høyt. Du sårer så mye med å si det Anonymkode: c93a8...682 Alt det du nevner er noe annet en å være mamma. Se for deg en samtale om barn mellom flere mødre der de utveksler historier og erfaringer, hva skal en uten barn bidra med? A: «Jeg er også mamma» B:«Å ja, så koselig! Hvor gamle er barna dine?» A: «Nei, du skjønner, barnet mitt døde i magen i 2016» Anonymkode: b856c...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #73 Del Skrevet 15. februar 2021 Sikkert hyggelig for deg, men skikkelig kårny av mannen din. Akkurat i år kunne han valgt å gi deg litt oppmerksomhet på Valentines i stede, da du absolutt fortjener en opptur. Kort fra babyen 😂🙈🙈 Anonymkode: 48336...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #74 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt det du nevner er noe annet en å være mamma. Se for deg en samtale om barn mellom flere mødre der de utveksler historier og erfaringer, hva skal en uten barn bidra med? A: «Jeg er også mamma» B:«Å ja, så koselig! Hvor gamle er barna dine?» A: «Nei, du skjønner, barnet mitt døde i magen i 2016» Anonymkode: b856c...7a6 Akkurat den samtalen har jeg faktisk hatt. jo hva hadde jeg å bidra med? En graviditet og alle de erfaringene jeg hadde da med oppfølging osv. Kan jo også bidra med erfaringer rundt fødsel. Og viktigst av alt jeg er akkurat like glad i mitt barn (som døde) som de som har levende barn. Anonymkode: c93a8...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #75 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Akkurat den samtalen har jeg faktisk hatt. jo hva hadde jeg å bidra med? En graviditet og alle de erfaringene jeg hadde da med oppfølging osv. Kan jo også bidra med erfaringer rundt fødsel. Og viktigst av alt jeg er akkurat like glad i mitt barn (som døde) som de som har levende barn. Anonymkode: c93a8...682 Men jeg vil fortsatt ikke definere deg som mamma så lenge du ikke har et barn. Hva du selv ser på deg som er selvfølgelig opp til deg. Anonymkode: b856c...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå