Gjest 1111 Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Ja!!! Hun føyk ut i dag! Også den reaksjonen hun hadde da, "people hate me because I'm beautiful", "I'm such a good catch!", "I'm so beautiful"... Hun klarte til og med påstå at det var grunnen til at Charlie dumpet henne Jaja, hun er i alle fall ute
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Den dama har ALT for høye tanker om seg selv, det er nesten litt komisk
Cuba Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 Så denne serien første gangen i går.. med denne ungkaren da.. Fikk helt hakeslepp av ho dama jeg.. er det mulig a..? Fikk også med meg at ho mente grunnen til at han dumpa ho var for at ho var så "beautiful"!! sa ho ikke også at det var like ille å være vakker som stygg?? Ho var jo bare MEGA blond tvers gjennom! huff.. ikke skjønner jeg at ho har kommet så langt men..
La Guapa Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Hun var jo ei nydelig jente på utsiden....MEN Gud så stygg inni seg! Bra at hun ble dumpet.Virket ikke videre sosialt intelligent, nei. La Guapa
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Gud hjelpe meg, hvis ikke hun hadde blitt sendt hjem i går så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. For ei fæl kjerring!!! Gleder meg til charlie skal se disse episodene på tv jeg, han kommer til å være såå glad han ikke valgte henne Hun er rett og slett syk i hodet synes jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 (...men hun virket så kul i den første episoden...!)
MiniMjau Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 men jeg mener Krisly burde røket før Sarah W! Han må jo bare velge hun andre Sarah nå! Han kan jo ikke ende opp med hu Krisly-berta!! ---æææææ!
Gjest Lilleulv Skrevet 19. august 2005 #9 Skrevet 19. august 2005 men jeg mener Krisly burde røket før Sarah W! Han må jo bare velge hun andre Sarah nå! Han kan jo ikke ende opp med hu Krisly-berta!! ---æææææ! ← eh oki, så du mener at han skulle sendt ut Krisily som egentlig er veldig søt og snill, bare litt intens før en dame som er psykotisk og falsk og sitter sånn her: jeg er vakker, jeg er et scoop, i'm such a great catch, jeg er bedre enn alle andre... og som prøver SÅÅ hardt å være kul og pen med charlie at det bare blir krampeaktig og unaturlig?
MiniMjau Skrevet 19. august 2005 #10 Skrevet 19. august 2005 Jeg har ikke hatt så dårlig intrykk av Sarah W før i går etter at hun røk ut. Da liret hun jo av seg mye teit faktisk...disse kommentarene du refererer til. MEN de hadde en connection da! Mye mer en han hadde med Krisily - etter hva jeg kunne se på tveen min.
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #11 Skrevet 19. august 2005 Den aller første episoden hadde de en connection, men ikke siden. I bunn og grunn virket hun ikke så selvsikker som hun skal ha det til.
Gjest Lilleulv Skrevet 19. august 2005 #13 Skrevet 19. august 2005 Jeg vet hvem han velger!!!! ← det driter vi i...
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #14 Skrevet 19. august 2005 at noen gidder og se på ungkaren er for meg uforstålig.Og at man faktisk går på tv for og finne en partner er jo litt vel desperat.
Sniglå Skrevet 19. august 2005 #15 Skrevet 19. august 2005 Det første jeg tenkte på når jeg hørte henne skryte seg selv opp i skyene var at dette bare var hennes måte å takle nederlaget på. Noen griner og blir helt fortvilte, mens andre reagerer sånn. Tror nok ikke at hun går rundt å sier sånn hele tiden, liksom.
Gjest Lilleulv Skrevet 19. august 2005 #16 Skrevet 19. august 2005 Det første jeg tenkte på når jeg hørte henne skryte seg selv opp i skyene var at dette bare var hennes måte å takle nederlaget på. Noen griner og blir helt fortvilte, mens andre reagerer sånn. Tror nok ikke at hun går rundt å sier sånn hele tiden, liksom. ← vel, hun gjorde jo det på datene da. og til kameraet når hun var alene
Gjest 1111 Skrevet 19. august 2005 #17 Skrevet 19. august 2005 Det første jeg tenkte på når jeg hørte henne skryte seg selv opp i skyene var at dette bare var hennes måte å takle nederlaget på. Noen griner og blir helt fortvilte, mens andre reagerer sånn. Tror nok ikke at hun går rundt å sier sånn hele tiden, liksom. ← Det hadde vært ok om det var en reaksjon på at hun ble dumpet, men problemet er nå egentlig at hun oppførte seg slik i mindre og større grad gjennom nesten hele programmet (untatt begynnelsen, men da var det så mange at fokuset var ikke så stort på henne). Spesielt når ikke Charlie var i nærheten og hun snakket alene til kameraet.
Sniglå Skrevet 19. august 2005 #18 Skrevet 19. august 2005 Gjorde hun det? Åja, har ikke fulgt så nøye med denne gangen, har bare hatt et halvt øye på skjermen. Da er hun bare usikker på seg selv tror jeg.
*M* Skrevet 21. august 2005 #20 Skrevet 21. august 2005 Jeg lurer bare på hvor mange ganger hun sa ordet "like" i løpet av den episoden, holdt på å bli gal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå