Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet sammen med en mann jeg ble fort glad i. Vi har hatt det så fint sammen og alt har  funket bra. Vi har vært sammen i 6 mnd. Nå på lørdag skulle jeg dra for å trene så hadde gjort meg istand men han ville ha sex med meg før jeg dro så vi hadde sex men da han ville ha runde 2 sa jeg at jeg ikke ville fordi jeg skulle trene. Da ble han dritsur på meg. Jeg dro på trening og kom tilbake. Tenkte at humøret skulle være bedre. Jeg krøp inn i sengen med han for å kose men han ville ikke kose i det hele tatt. Han dyttet meg bort. Den dagen hadde vi planer om at en god venn av oss skulle komme på middag og at vi skulle dra å handle i butikken sammen men da sa han at han hadde andre planer og ikke kunne allikevel..  så hentet han p piller for meg og sjekket munnen min grundig for at jeg hadde svelget den så bare dro han.. og etter denne hendelsen har han vært kjempe kald mot meg. Jeg har vært ute i hele dag og han har ikke spurt engang hvor jeg er.. han har forandret seg totalt etter den hendelsen.  Jeg vil ta det opp med han på en voksen måte. Noen råd? Jeg føler at han nå unngår meg totalt og angrer litt på at vi flyttet sammen  

Anonymkode: 0497a...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kødd? Hadde gått fra han med en gang

• Liker 11
Skrevet

Nei det er ikke kødd i det hele tatt. Fant ut litt etter hvert at han er sykt opptatt av å ha sex. Har aldri nektet han selvom jeg noen ganger ikke ville. Kun denne ene gangen. Trodde aldri at det skulle utvikle seg til at han ikke snakker til meg.  Dere skriver at jeg burde løpe.  Kan dere begrunne hvorfor 

Skrevet

Du er sammen med en fyr som straffer deg for å dra på trening i stedet for å være sexslave og sjekker at du faktisk svelger p-piller? Han er klin gal. Dette er er et usunt forhold der han har ALT for mye makt. 

Anonymkode: c9251...b1f

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det er ikke kødd i det hele tatt. Fant ut litt etter hvert at han er sykt opptatt av å ha sex. Har aldri nektet han selvom jeg noen ganger ikke ville. Kun denne ene gangen. Trodde aldri at det skulle utvikle seg til at han ikke snakker til meg.  Dere skriver at jeg burde løpe.  Kan dere begrunne hvorfor 

Ingen voksen mann furter sånn pga avvisning. Hvis du ikke ser problemet er det på tide å våkne opp. Han driver psykisk vold. 

Anonymkode: 452b9...ba2

• Liker 12
Skrevet

Ingen mann som er frisk i hodet ville finne på å oppføre seg slik. Sånn oppførsel er klassisk psycho.  Før du vet ordet av det,har du fått innprentet at det var din skyld at han reagerte sånn. Og du sier unnskyld, selv om du ikke skjønner bæret. Om et år eller to sitter du i en relasjon det du er livende redd mannen,gjerne banket livskiten av et par ganger også. Eller blitt så psykisk ødelagt at du aldri vil komme fra forholdet med psyken i behold.(ekstremt kort forklart) mulighetene er mange her,men én ting er sikkert,og det er at mannen vil ødelegge deg. Kom deg unna,helst med en eneste gang.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fordi du ikke kan "snakke ham på plass"! Han reagerer på en helt syk måte, og drar det i tillegg ut over et par dager. Dette kan du ikke fikse, og du kan heller ikke prøve å forstå.

• Liker 9
Skrevet
Capybara skrev (2 minutter siden):

Fordi du ikke kan "snakke ham på plass"! Han reagerer på en helt syk måte, og drar det i tillegg ut over et par dager. Dette kan du ikke fikse, og du kan heller ikke prøve å forstå.

Enig med denne. Sånne mennesker kan ikke snakkes på plass på en fornuftig måte . Du vil aldri kunne forstå hvorfor han er sånn,og reagerer sånn,for du er heldigvis ikke laget sånn. Men han vil utnytte at du er normal i så henseende, og derfor bryte deg ned. Diskusjoner vil du aldri vinne. Kan godt hende han sier seg enig der og da,men det vil bli brukt mot deg på de mest utrolige måter. Sånne menn er farlige. Vær glad du har sett det såpass tidlig. Mange av den typen mennesker viser seg mest etter at de er flyttet sammen med sin utkårede,for da er terskelen så mye høyere for å bryte ut. Du har jo allerede begynt å tråkke over dine egne grenser med å ha sex uten å ha lyst. Om du begynner å tenke deg om,er det helt sikkert massevis av små ting som skurrer litt,du har bare ikke opplevd dem som skremmende eller store enda.

• Liker 7
Skrevet

Det hørtes veldig ekkelt ut, litt varm og kald oppførsel, typisk narrsissister.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du heller kan se deg om etter en bedre mann😇du fortjener ikke den kalde oppførselen

• Liker 3
Skrevet

Hvordan skal jeg ta opp dette med han på en voksen måte? Er skikkelig irritert. Er det virkelig mulig å oppføre seg sånn etter en så liten sak.. ikke sier han noe heller... 

Skrevet

Dere som sier at jeg skal forlate han.. på hvilken måte? What to say?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan skal jeg ta opp dette med han på en voksen måte? Er skikkelig irritert. Er det virkelig mulig å oppføre seg sånn etter en så liten sak.. ikke sier han noe heller... 

Si det at du synes at han er ekkel som behandler deg så kaldt. At det blir sex senere om begge har lyst senere, at det ikke er slutt på sexen, men dere begge må ha lyst og st han ikke skal behandle deg så kaldt

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan egentlig bare si at oppførselen hans gjør at du egentlig vil bare slå opp. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså, det største røde flagget her er den p-pille greia der han sjekker om du har svelga!!!

Han der kommer til å bli en dritt i fremtiden og ha mange damer på si.

Og om du slår opp sier du bare at du føler det vil ikke funke mellom dere. Ikke si mer. Gå, aldri seg deg tilbake.

At han blir sur fordi du ikke gir han runde nummer 2 er veldig dårlig tegn!!!

Anonymkode: e9c0d...4c5

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta ting i riktig rekkefølge her. Det han gjorde mot deg virker helt sykt! Så først tar du og skaffer deg et nytt midlertidig bosted hos familie eller andre. Pakk sakene når han er ute, og så tar du en telefon til han når du har kommet deg bort fra han der du forteller grunnen klinkende klart. Det er et så brutalt overtramp det han gjorde med de p pillene og den andre furtingen at han for meg virker ustabil. Derfor dette rådet.

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke normal oppførsel og kommer bare til å bli verre. 

• Liker 4
Skrevet

Du kan si at du kjenner  på at du ikke liker den personen du blir når du er med ham, at du er såpass glad i deg selv,at du ikke vil miste selvrepekten din. At hans oppførsel ikke er forenlig med dine verdier. . Du vil mest sannsynlig få en kraftig reaksjon uansett hva du sier,så det må du være forberedt på. Allier deg med en god venn/søster/mor,og pakk det nødvendigste klart,sånn at du kan forlate leiligheten når du har tatt samtalen . Lykke til

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...