AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Hvorfor sendte exen min som dumpet meg for en måned siden melding til min mor og gratulerte henne med morsdagen? Han skrev at hun var en fantastisk kvinne og mor og sendte et hjertebilde. Jeg har selv ikke hørt noe fra han. Anonymkode: e874e...d52
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Jeg synes det er fint. Anonymkode: 6cdd8...c55 3
Hr. Aktiv Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Fordi moren din er ei fantastisk mor og svigermor som ikke skal blandes inn i deres sak/affære. Respekt heter vel dette. 2
mjaus Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Kommer helt an på hvor lenge dere var sammen og hvor god relasjon dere hadde til familien til hverandre..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Det er bare sært TS. Anonymkode: 2fc0a...4c2 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare sært TS. Anonymkode: 2fc0a...4c2 Absolutt ikke Anonymkode: 6cdd8...c55
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Vi var sammen tre år og han traff mine foreldre flere ganger. Han likte min mor veldig godt. Men jeg synes det er litt merkelig av han å gjøre dette. Han vet at jeg var helt nedbrutt av bruddet og jeg tryglet om en ny sjanse. Han har ikke brydd seg det minste om meg etter det ble slutt og han var i gang med å date nye samme uke som bruddet. Hvorfor være så kjip og respektløs mot meg men bry seg med min mor. Han vil ikke ha NOE med meg å gjøre. Ts Anonymkode: e874e...d52 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 Bare rart av han Anonymkode: e9279...97d 5
mjaus Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vi var sammen tre år og han traff mine foreldre flere ganger. Han likte min mor veldig godt. Men jeg synes det er litt merkelig av han å gjøre dette. Han vet at jeg var helt nedbrutt av bruddet og jeg tryglet om en ny sjanse. Han har ikke brydd seg det minste om meg etter det ble slutt og han var i gang med å date nye samme uke som bruddet. Hvorfor være så kjip og respektløs mot meg men bry seg med min mor. Han vil ikke ha NOE med meg å gjøre. Ts Anonymkode: e874e...d52 Det er respektløst. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 Kanskje han bare synes din mor er en fantastisk dame og fortjener å høre det? De hadde jo en god tone som du sier og dere var sammen i 3 år, og man kan knytte seg til flere når man er i et forhold. Han vil ikke være med deg, men han har lov til å savne din mor fordeom. Det er ikke respektløst ovenfor deg. Hans relasjon til din mor er en annen enn han har til deg. Anonymkode: bd0ae...d4e
Nymerïa Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 Hvordan reagerte moren din? Som mor selv hadde jeg ikke satt pris på at en som såret barnet mitt hadde begynt å koseprate med meg. Han hadde fått beskjed om å ikke kontakte meg igjen. Og en fantastisk kvinne er selvfølgelig først og fremst på barnets side, samme hvor gammelt det er. 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 NymeriaRhoynar skrev (7 minutter siden): Hvordan reagerte moren din? Som mor selv hadde jeg ikke satt pris på at en som såret barnet mitt hadde begynt å koseprate med meg. Han hadde fått beskjed om å ikke kontakte meg igjen. Og en fantastisk kvinne er selvfølgelig først og fremst på barnets side, samme hvor gammelt det er. Hun svarte: Tusen takk 😍. Jeg skjønner at han gjorde det for å være hyggelig mot henne. Men samtidig vet jeg at han feirer Valentines day med sin nye date... Ts Anonymkode: e874e...d52
Nymerïa Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun svarte: Tusen takk 😍. Jeg skjønner at han gjorde det for å være hyggelig mot henne. Men samtidig vet jeg at han feirer Valentines day med sin nye date... Ts Anonymkode: e874e...d52 Dette synes jeg ikke er greit av mora di. Har du snakka med henne om dette? Eksen kan du ikke gjøre noe med, han står ikke lenger i noe lojalitetsforhold til deg, men det bør din egen mor gjøre. En person som sårer barnet mitt har jeg absolutt ingen som helst interesse av å få hilsener av. Jeg synes du skal ta det opp med henne. Du må gjerne vise henne hva jeg skriver her. Når man får barn så blir man barnets nærmeste allierte. Og nå trenger du henne. Dette holder rett og slett ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 NymeriaRhoynar skrev (17 minutter siden): Dette synes jeg ikke er greit av mora di. Har du snakka med henne om dette? Eksen kan du ikke gjøre noe med, han står ikke lenger i noe lojalitetsforhold til deg, men det bør din egen mor gjøre. En person som sårer barnet mitt har jeg absolutt ingen som helst interesse av å få hilsener av. Jeg synes du skal ta det opp med henne. Du må gjerne vise henne hva jeg skriver her. Når man får barn så blir man barnets nærmeste allierte. Og nå trenger du henne. Dette holder rett og slett ikke. Nei, jeg vil ikke lage noen sak ut av det. Hun er bare hyggelig tilbake. Jeg har på følelsen at han vil sette seg i et godt lys for min mor fordi han visste jeg kom til å dra hjem i dag og mine foreldre da ville se hvor lei meg jeg var for at han dumpet meg. Jeg tror han har dårlig samvittighet og vil redde ansikt. Men hvorfor han vil det når han aldri kommer til å se min mor igjen er meg ganske uforståelig... Ts Anonymkode: e874e...d52
Nymerïa Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg vil ikke lage noen sak ut av det. Hun er bare hyggelig tilbake. Jeg har på følelsen at han vil sette seg i et godt lys for min mor fordi han visste jeg kom til å dra hjem i dag og mine foreldre da ville se hvor lei meg jeg var for at han dumpet meg. Jeg tror han har dårlig samvittighet og vil redde ansikt. Men hvorfor han vil det når han aldri kommer til å se min mor igjen er meg ganske uforståelig... Ts Anonymkode: e874e...d52 Når du får barn selv en dag så tror jeg du kommer til å forstå hva jeg mener. Det er ikke eksen din jeg er mest rysta over her. Edit: Jeg forutsetter at hun vet at det er slutt. Endret 14. februar 2021 av NymeriaRhoynar 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #18 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hun svarte: Tusen takk 😍. Jeg skjønner at han gjorde det for å være hyggelig mot henne. Men samtidig vet jeg at han feirer Valentines day med sin nye date... Ts Anonymkode: e874e...d52 Rar respons fra moren din...🚩 Anonymkode: 0fcb9...fb4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #19 Skrevet 14. februar 2021 Ja, hun visste at det er slutt. Jeg har ringt henne og vært helt fra meg og sagt at jeg ser på livet som meningsløst akkurat nå. Jeg tror ikke hun tenkte over svaret så mye. Hun synes at jeg skal prøve å glemme han og gå videre. Ts Anonymkode: e874e...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå