Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle vet at man ikke skal drikke før man tar en tatovering. Men er det innafor at tatovøren, som er på jobb i studioet sitt, drikker før de skal tatovere? Er det lov liksom? Eller er det bare jeg som ikke syns det er så greit? Man betaler mye for tatoveringer i Norge, så forventer liksom at den som skal gjøre jobben i det minste er edru. 

Anonymkode: f68fa...cd3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ulovlig å drikke på arbeidsplass uansett hva man jobber med. Hvorfor i all verden skulle en tatovør drukket før han skal jobbe?

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er selvsagt ikke greit. 

Anonymkode: 88248...302

• Liker 1
Skrevet

Den personen må ha en alkoholproblem om han gjør det. Og det er langt fra greit å drikke mens man er på jobb. 

• Liker 4
Skrevet

Tattovøren er en kunstneriske! Bare her i Norge anser vi en drink på jobb som et problem. Andre land har annen kultur. Bare nordmenn som tenker flatfyll så fort korken på vinen blir tatt av...

Anonymkode: 910bd...659

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tattovøren er en kunstneriske! Bare her i Norge anser vi en drink på jobb som et problem. Andre land har annen kultur. Bare nordmenn som tenker flatfyll så fort korken på vinen blir tatt av...

Anonymkode: 910bd...659

Nei tenker absolutt ikke bare flatfyll. Tenker dårligere vurderingsevne og mindre stødig hånd.

Anonymkode: 76eb2...e6d

• Liker 5
Skrevet
Fjellulven skrev (18 minutter siden):

Er vel ulovlig å drikke på arbeidsplass uansett hva man jobber med. Hvorfor i all verden skulle en tatovør drukket før han skal jobbe?

Eneste jeg vet er at denne tatovøren satt i studio og røykte og drakk øl for så å tatovere en kunde rett etterpå. Finner ikke noe regelverk om det på nett men trodde dette var en av de tingene som man liksom bare ikke gjør når man skal være proff og på jobb og greier. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei tenker absolutt ikke bare flatfyll. Tenker dårligere vurderingsevne og mindre stødig hånd.

Hvis personen er alkoholiker, så blir h*n vel heller ustødig uten alkohol

Anonymkode: 42176...e9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eneste jeg vet er at denne tatovøren satt i studio og røykte og drakk øl for så å tatovere en kunde rett etterpå. Finner ikke noe regelverk om det på nett men trodde dette var en av de tingene som man liksom bare ikke gjør når man skal være proff og på jobb og greier. 

Kommer selfølgelig ann på hvor mye han har drukket men synet blir jo påvirket av alkohol og når man er tatovør må man være nøye med håndarbeidet og i tilegg være fokusert. Konsentrasjonsevnen blir jo også dårligere av alkohol.. Høres uproft ut om han gjør dette gjevnlig/drikker mye på jobb. Er uansett ikke greit.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har til gode å se en vellykket fylletatovering

• Liker 3
Skrevet
Chiubi skrev (5 minutter siden):

Jeg har til gode å se en vellykket tatovering 

Anonymkode: f8499...cdc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvis personen er alkoholiker, så blir h*n vel heller ustødig uten alkohol

Anonymkode: 42176...e9c

Hvis en person er alkoholiker er tatovør det siste han bør jobbe som.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis en person er alkoholiker er tatovør det siste han bør jobbe som.

Helt uenig. Jeg mener pilot, kirurg, lærer, psykolog, lastebilsjåfør og en masse annet enn verre enn en som selger meg en skeiv tattis. 

Anonymkode: f5f18...2a7

Skrevet
Chiubi skrev (2 timer siden):

Samme her. 

Skrevet

Det høres veldig rart ut. Så du dette selv ts?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det høres jo helt sykt ut! Hvis du var vitne til dette kan du vel rapportere til noen? Visste kunden at tatovøren hadde druknet? 

Skrevet
minister-mio skrev (4 minutter siden):

Det høres veldig rart ut. Så du dette selv ts?

Alle som følger henne på Instagram og Snapchat så dette.

Anonymkode: e2a39...424

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alle som følger henne på Instagram og Snapchat så dette.

Anonymkode: e2a39...424

Å ja. Det var jo lite lurt å legge ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...