Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd en vond valentinsdag? Som singel eller i forhold. Fortell!

Anonymkode: c2f39...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi ble dumpa på kvelden på valentine etter å ha brukt dagen på å lage fin middag og hjerteforma kjeks til dagen de hadde planlagt 😅

Anonymkode: 5941a...315

• Liker 3
Skrevet

Ikke direkte vond, men i mine øyne er det en fullstendig idiotisk og unødvendig møkkadag som sprer mye "deilig" depresjon hos oss single. Og naturligvis "måtte" vi adoptere dagen fordi vi selvsagt ikke skal være dårligere enn "storebror". 

Anonymkode: ed1f5...6e6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Venninna mi ble dumpa på kvelden på valentine etter å ha brukt dagen på å lage fin middag og hjerteforma kjeks til dagen de hadde planlagt 😅

Anonymkode: 5941a...315

Uff hørtes utrolig trist ut.. Håper det går bra med henne.❤️

Anonymkode: 0dc38...c02

Skrevet

Jeg fant ut at jeg er gravid i dag med min samboer som jeg har vært sammen med i seks år. Jeg fant også ut at han er usikker på om vi bør være sammen lenger.. Ikke en helt optimal situasjon...

Anonymkode: 27966...000

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke direkte vond, men i mine øyne er det en fullstendig idiotisk og unødvendig møkkadag som sprer mye "deilig" depresjon hos oss single. Og naturligvis "måtte" vi adoptere dagen fordi vi selvsagt ikke skal være dårligere enn "storebror". 

Uff, ja så ille at folk som er glade i hverandre skal få ha en egen dag. Eller fars eller morsdagen, hvor barna kan vise at de setter pris på mammaen eller pappaen sin. Den kan jo såre de barnløse. Hva med å heller være glad på andres vegne, i stedet for å rulle rundt i selvmedlidenheten? 

Anonymkode: d6c23...3e5

Skrevet

Har aldri brydd meg så mye om Valentinsdagen som singel og i forhold.

Jeg liker å se på den som en dag der jeg setter pris på alle jeg er glad. Et år kan jeg henge med gode venner eller familie, andre ganger alene, og neste år med typen. Har lite å si for meg. 

Synd er det jo at så mange som sliter på slike dager da :( 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff, ja så ille at folk som er glade i hverandre skal få ha en egen dag. Eller fars eller morsdagen, hvor barna kan vise at de setter pris på mammaen eller pappaen sin. Den kan jo såre de barnløse. Hva med å heller være glad på andres vegne, i stedet for å rulle rundt i selvmedlidenheten? 

Hva med de som er barn og ikke har noen mor og/eller far å sette pris på, da? Det er sårt når man er liten, og skaper ennå vonde følelser på slike dager. Men valentinsdagen har jeg aldri brydd meg om, enten jeg er i forhold eller singel.

Anonymkode: 33486...3a4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fant ut at jeg er gravid i dag med min samboer som jeg har vært sammen med i seks år. Jeg fant også ut at han er usikker på om vi bør være sammen lenger.. Ikke en helt optimal situasjon...

Anonymkode: 27966...000

Så vondt å høre ❤️ Dere har fått et barn sammen, etter så lang fartstid, håper det ordner seg. Lykke til🍀

Anonymkode: 99ebd...374

Skrevet

Ble fridd til i et forhold jeg ville ut av. Kanskje kjipere for ham enn meg i retrospekt.

Anonymkode: 363c0...6ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Storebror romerne? 🤔

Anonymkode: 809d9...fec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men trenger man en egen dag for å vise at man er glad i hverandre? For min del er det mye viktigere med alle de små tegnene og tingene i hverdagen enn en opphausset dag som nok er mest til glede for handelsstanden enn for noen andre :) Skjønner at fars/morsdag er gøy for barna da, husker at jeg elsket å lage kort til foreldrene mine da jeg var liten.

Anonymkode: 6d0da...290

• Liker 2
Skrevet

Altså selv om det finnes barn som ikke har en mor, betyr ikke det at ingen andre skal å lov å feire morsdagen! Eller at noen familier ikke har råd til å reise til Syden, så skal andre barn ikke fortelle om hva de har gjort i ferien sin fordi de som ikke har vært i Syden kan bli lei seg!

Noen ting er kjipe for noen, og da er det de rundt som må hjelpe barnet gjennom. På morsdagen kan man kanskje minnes barnets mor og huske på fine ting. Gå på grava eller hedre mor på annet måte. Så gir man rom til at det er lov å være lei seg, og at det er naturlig. Om ens mor er død er det kjipt hver dag i året, men om alle voksne behandler det som en ting man må unngå å forholde seg til, så blir det bare enda kjipere! 

Singel på valentinsdagen og lei deg for det? Vær sammen med en annen singel venn, drikk dere fulle og snakk dritt om fortidens typer og vær glade for at dere ikke er sammen med dem lenger, og at dere har hverandre. La andre få lov til å feire kjærligheten uten å bli bitre fi**er. 

Anonymkode: 56848...a61

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2021 den 23.24):

Storebror romerne? 🤔

Anonymkode: 809d9...fec

Amerikanerne...

Men hvorfor skal dagen være vond for en som er singel? Det er jo bare en tullete dag som butikkene girer opp for å tjene penger, på lik linje som mors- og farsdag er!

Anonymkode: d8333...739

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Amerikanerne...

Men hvorfor skal dagen være vond for en som er singel? Det er jo bare en tullete dag som butikkene girer opp for å tjene penger, på lik linje som mors- og farsdag er!

Anonymkode: d8333...739

Det er jo vondt hvis man ikke er glad i å være alene, og ønsker seg en partner? Jeg gjorde det akkurat slutt med mannen i forrige uke, og man blir jo overøst med bilder av lykkelige par osv. Nå er jeg jo glad det er over, men likevel.

Jeg er også litt lei meg hver farsdag ettersom jeg mistet pappaen min for noen år siden. Selv om det er kommersielle dager så er det en vond påminnelse om hva man ikke har lenger. 

Anonymkode: 4752a...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...