AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Vi har en ca 1 år gammel tørketrommel som gjorde en strålende jobb frem til januar, men nå blir ting max halvtørt i den. Før jeg kontakter forhandler, så lurte jeg på om noen vet om plasseringen kan være årsaken? Den står i en vaskekjeller som normalt har bortimot romtemperatur, men nå som det er så kaldt ute har temperaturen falt ned til 8-10 grader på rommet. Det er også VELDIG lav luftfuktighet der. Er dette faktorer som kan få den til å tørke dårlig (lav temperatur) eller oppfatte at tøyet allerede er tørt nok (lav luftfuktighet)? Anonymkode: 0c0f0...ac8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Har ikke hatt problemer med tørketrommelen selv om det har vært kaldt i kjelleren. Men har du renset den skikkelig? Ikke bare fjernet loet fra filteret, men også det andre filteret? Det er kanskje under selve trommelen, der sitter den på min. Det er en knapp en trykker på så åpner en luke seg, og der er et stort filter ( som en boks) den må taes ut og skylles under rennende vann. Det er nok noe lignende på din også. Den må renses om du ikke har gjort det. Anonymkode: 9c736...290 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå