AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 De to første trådene som møtte meg i dag, var om menn som pleier å gi gaver og oppmerksomhet, men som - plutselig - ikke gjør det likevel. Og det synes damene er leit og trist og skuffende. Og så kommer de inn hit for å få det ut. Det er det, liksom. Hallo, våkne opp, tenker jeg da. Noe er ikke som det skal! Jeg snakker ikke da om de som aldri bryr seg om å gi gaver, de er et tema for seg. Men både det å plutselig gi gaver og det å plutselig ikke gjøre det, bør fortelle at her er noe i gjære. Da er det på høy tid å reagere, kanskje man allerede er for sent ute, men det er i alle fall bedre da enn aldri. Hopp i det! Anonymkode: a3c29...ef7 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De to første trådene som møtte meg i dag, var om menn som pleier å gi gaver og oppmerksomhet, men som - plutselig - ikke gjør det likevel. Og det synes damene er leit og trist og skuffende. Og så kommer de inn hit for å få det ut. Det er det, liksom. Hallo, våkne opp, tenker jeg da. Noe er ikke som det skal! Jeg snakker ikke da om de som aldri bryr seg om å gi gaver, de er et tema for seg. Men både det å plutselig gi gaver og det å plutselig ikke gjøre det, bør fortelle at her er noe i gjære. Da er det på høy tid å reagere, kanskje man allerede er for sent ute, men det er i alle fall bedre da enn aldri. Hopp i det! Anonymkode: a3c29...ef7 Tøys og tull. Du kan ikke stille en «diagnose» på den måten. Dagsform, forglemmelse, forholdets status, mye å styre med, koronaslitasje er ting som spiller inn, men som ikke bør tolkes som dommedag av den grunn. De fleste, særlig her inne, gjør best i å tone ned disse potensielle dramakatalysatorene mange hakk. Anonymkode: 5c84a...950 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Koronaslitasje, faktisk! Når man trodde at det ikke var mulig å finne på flere unnskyldninger for en partner, så klarte noen likevel å finne på enda en. For all del, har man ingen barn, må man gjerne velge å bli værende hos en partner som ikke bryr seg, ikke er glad i, ikke har respekt. Men har man barn, så MÅ man. Anonymkode: a3c29...ef7 1
Måneskinn Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men har man barn, så MÅ man. nei, det må man slettes ikke. Det er ikke bra for barn å vokse opp i et miljø der foreldrene er sammen "bare fordi man har barn". Det er den dummeste unnskyldningen jeg vet om. Jeg syns at man skal kjempe mer for forholdet dersom man har barn, men ikke for enhver pris der heller. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Måneskinn skrev (2 minutter siden): nei, det må man slettes ikke. Det er ikke bra for barn å vokse opp i et miljø der foreldrene er sammen "bare fordi man har barn". Det er den dummeste unnskyldningen jeg vet om. Jeg syns at man skal kjempe mer for forholdet dersom man har barn, men ikke for enhver pris der heller. Ja, det er jo derfor man MÅ gå, hvis man har barn. Anonymkode: a3c29...ef7
Måneskinn Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er jo derfor man MÅ gå, hvis man har barn. Anonymkode: a3c29...ef7 beklager da misforstod jeg - trodde du mente at man måtte bli med barn. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Måneskinn skrev (11 minutter siden): beklager da misforstod jeg - trodde du mente at man måtte bli med barn. Ser at det mangler et ord, så det er like gjerne jeg som skal beklage. Men da er vi uansett enig Anonymkode: a3c29...ef7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå