Drizzt Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/norsk-statsborger-doemt-til-doeden-i-somaliland-han-er-soenderknust.pxUvV9Jdp?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 Hvordan er dommen rettskraftig hvis det er mulighet å anke til Høyesterett? Så lurer jeg på hva han gjør i hjemlandet siden han kom som flyktning. Da er det tydeligvis ikke så farlig lenge og oppholdstillatelsen burde inndras. Vent, vent, Norge gir bort statsborgerskap til flyktninger istedet for å gi midlertidig oppholdstillatelse fram til det blir tryggere i hjemlandet. Så mange reiser på ferie i landene de angivelig har flyktet fra at hele ordningen er korrupt. Reise til hjemlandet burde automatisk føre til tap av oppholdsrett i Norge. Norsk statsborgerskap bør ikke gis til de som er her kun midlertidig som for eksempel flyktninger. Men i denne saken er det mye som skurrer. Den fulle sannheten kommer kanskje aldri frem. 16
akks Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Jeg bodde et sted der det ble nesten folketomt om sommeren når omtrent alle muslimske "flyktninger" reiste hjem på ferie. Og i flere mnd. Det der er bare juks og burde blitt straffet med utvisning. Dette var folk som fikk møbler (slettes ikke av de billigste heller)og alt de trengte, taxi til undervisning fordi de hadde en eller annen "angst" og ikke kunne ta buss. Noe de gjorde hver dag uansett for å komme seg til kjøpesentrene, og folk som sendte pengene de fikk av NAV, rett til hjemlandet. Det er en gåte at politikerne ikke skjønner noe av dette. Det er verdens største svindel. Kan de reise på "besøk" til hjemlandet sitt, kan de bli der. Da er de i absolutt ikke flyktninger eller i behov av støtteordninger. Dette suger penger ut av norsk økonomi, foregår i stor skala og er rett og slett svindel. 10
Drizzt Skrevet 14. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2021 akks skrev (3 minutter siden): Jeg bodde et sted der det ble nesten folketomt om sommeren når omtrent alle muslimske "flyktninger" reiste hjem på ferie. Og i flere mnd. Det der er bare juks og burde blitt straffet med utvisning. Dette var folk som fikk møbler (slettes ikke av de billigste heller)og alt de trengte, taxi til undervisning fordi de hadde en eller annen "angst" og ikke kunne ta buss. Noe de gjorde hver dag uansett for å komme seg til kjøpesentrene, og folk som sendte pengene de fikk av NAV, rett til hjemlandet. Det er en gåte at politikerne ikke skjønner noe av dette. Det er verdens største svindel. Kan de reise på "besøk" til hjemlandet sitt, kan de bli der. Da er de i absolutt ikke flyktninger eller i behov av støtteordninger. Dette suger penger ut av norsk økonomi, foregår i stor skala og er rett og slett svindel. Du burde anmelde det - til NAV, politi og media. Kanskje også lokalpolitikerne som kaster bort tid på Stortinget. 1
akks Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Drizzt skrev (1 minutt siden): Du burde anmelde det - til NAV, politi og media. Kanskje også lokalpolitikerne som kaster bort tid på Stortinget. Det gjorde en annen norsk nabo, men ingen reaksjon. Ikke noen reaksjon heller da vi kontaktet barnevernet etter å ha overhørt en fra moskeen der som stå utenfor døra i samtale med naboen og si at han bare måtte si ifra hvis (den lille 3 år gamle)datteren hans ble for norsk. Da kunne hun sendes til skole i hjemlandet(Somalia) og bli en bra jente. Fine fliser! Det er ingen som tør å si noe i det offentlige av redsel for å bli kalt rasist. Og se bare hva som skjer med politikere som tør å ymte frempå om ting som foregår. Der jeg bodde, kunne jeg godt si hvem rasistene var. Og det var ikke vi få norske, det er sikkert. Jeg har flyttet derfra for lengst, takk og lov. 8
Elaine Marley Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå