AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Må alle ha klitoris stimulert eller er det bra nok med penetrering for nytelse og orgasme? Synes det er så slitsomt med det overdrevne fokuset på klitorsen at det ødelegger stemningen litt. Er det forventet at mannen skal stimulere klitorisen din eller klarer du det selv? Anonymkode: a5315...893
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må alle ha klitoris stimulert eller er det bra nok med penetrering for nytelse og orgasme? Synes det er så slitsomt med det overdrevne fokuset på klitorsen at det ødelegger stemningen litt. Er det forventet at mannen skal stimulere klitorisen din eller klarer du det selv? Anonymkode: a5315...893 Er forventet at mannen min er like opptatt av at det skal gå for meg som det skal gå for han, ja. Og heldigvis er dette en selvfølge for han. Anonymkode: a8934...3dc 47
The Rosestarwoman Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Vel, for min del er det viktig at klitoris blir stimulert eller bli slikket mye, ha mye forspill og oppvarming😇 12
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Når jeg onanerer er det klitoris jeg fokuserer på. Aldri hatt orgasme med en mann så har tilgode det. Håper det skjer en gang., Anonymkode: 6ed94...cca 9
Milky Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Tror du virkelig at du klarer å gi en dame orgasme kun ved penetrering?😂 39
Gjest Kaiminator Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 1 minutt siden, Spicymami said: Tror du virkelig at du klarer å gi en dame orgasme kun ved penetrering?😂 Det er jo forskjellig fra dame til dame. Visse "kommer aldri" og andre har deilige pulserende squirtorgasmer. Jeg vil tro det kommer an på fysisk kompabilitet.
Minitroll Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Tror nok vi er forskjellige,ja. Jeg må nok ha litt stimuli før penetrering, ellers er det bare vondt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 Spicymami skrev (7 minutter siden): Tror du virkelig at du klarer å gi en dame orgasme kun ved penetrering?😂 Jeg er kvinne, og kommer like lett ved penetrering som ved klitorisstimuli. Anonymkode: 06c56...081 5
The Rosestarwoman Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 Kan gjerne bli lett spanket på rumpa, man må gjerne sette av mye tid til hverandre, bli godt kjent med kroppen til hverandre, oppvarming og forspill er kjempeviktig, klitoris Er jo en mer følsom område en inni vagina, facesitting på mannen eller kvinnen er deilig også. Og så må man bruke mye glidemiddel, da dår man en mer intens følelse pluss kanskje bruk av en vibrator i tillegg. Jeg har prøvd en dragon glidemiddel fra Kondomeriet og den kan jeg anbefale. Dn veldig deilig glidemiddel. 🔥❤️😇grrr gleder meg til jeg får en ny partner. Vil utforske mer vil også utforske sex huske😇 1
Milky Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er kvinne, og kommer like lett ved penetrering som ved klitorisstimuli. Anonymkode: 06c56...081 Kaiminator skrev (14 minutter siden): Det er jo forskjellig fra dame til dame. Visse "kommer aldri" og andre har deilige pulserende squirtorgasmer. Jeg vil tro det kommer an på fysisk kompabilitet. Ja selvfølgelig finnes det damer som kan komme av kun penetrering men fakta er at største andelen kvinner kommer ikke av penetrering og trenger klitorisstimulering for å komme. 27
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Må alle ha klitoris stimulert eller er det bra nok med penetrering for nytelse og orgasme? Synes det er så slitsomt med det overdrevne fokuset på klitorsen at det ødelegger stemningen litt. Er det forventet at mannen skal stimulere klitorisen din eller klarer du det selv? Anonymkode: a5315...893 At det ødelegger litt......? Klitoris er sannsynligvis også det som stimuleres innvendig i orgasmeforbindelse. Den er ca like stor som en penis. Synes du det er overdrevent fokus på pikk også? Skal vi kile dere på leggen istedet og forvente deilige orgasmer? Anonymkode: 41d0a...8d1 65
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Må alle ha klitoris stimulert eller er det bra nok med penetrering for nytelse og orgasme? Synes det er så slitsomt med det overdrevne fokuset på klitorsen at det ødelegger stemningen litt. Er det forventet at mannen skal stimulere klitorisen din eller klarer du det selv? Anonymkode: a5315...893 Siden over 80% ikke får orgasme av vaginal sex kun så tenker jeg at JA klitoris er svært viktig. Så kommer jo spørsmålet om man skal ta ansvar for egen nytelse eller ikke Anonymkode: 9449c...528 9
Gjest Kaiminator Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 Problemet er at vi menn kan ikke lese tankene deres
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 Ja, og takk og pris fatter de fleste menn det. Det tar maks 5 min med berøring av klitorisen min før jeg får orgasme, og jeg både suger og runker han, og har samleie med varierende stillinger. Gidder ikke han da og ta på meg i maks 5 min. Nei, da passer virkelig ikke vi sammen. Anonymkode: 543e9...a13 17
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 Blitt? Det har alltid vært sånn. Klitorisen finnes kun for kvinnelig orgasme. Den har heller ingenting med biologi å gjøre, siden vi ikke føder med den. Det er kun mannlig orgasme som handler om biologi. Og selvfølgelig klarer vi å stimulere den selv, men det er også digg at partneren bryr seg om den. Anonymkode: 6bfed...7e3 27
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne, og kommer like lett ved penetrering som ved klitorisstimuli. Anonymkode: 06c56...081 Jeg og, men bare med 2 menn har det vært sånn, resten hadde det vært sørgelig uten klitoris. Anonymkode: d35e2...998 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 Spicymami skrev (32 minutter siden): Tror du virkelig at du klarer å gi en dame orgasme kun ved penetrering?😂 Hadde du ikke ødelagdt vaginaen din med dildoer og womaniser så hadde penetrering vært nok ja Anonymkode: 4ddbf...2d3 1
Milky Skrevet 14. februar 2021 #18 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du ikke ødelagdt vaginaen din med dildoer og womaniser så hadde penetrering vært nok ja Anonymkode: 4ddbf...2d3 hadde ikke de fleste menn hatt en trist penis så hadde de nok fått til mer:) Lær deg heller å tilfredstille kvinnen. Eller er det litt for vanskelig for enkelte? 16
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #19 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde du ikke ødelagdt vaginaen din med dildoer og womaniser så hadde penetrering vært nok ja Anonymkode: 4ddbf...2d3 Nei🤣 Ikke så god i biologi, du? Anonymkode: d171c...ed8 33
WhiteSwan Skrevet 14. februar 2021 #20 Skrevet 14. februar 2021 Nei! Det er helt individuelt. Noen damer liker å få stimulert klitoris og noen liker det ikke. Spør den du har sex med 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå