Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare litt på hvor ofte man går til frisøren og hvor mye man betaler for det? Jeg går ca hver 6 uke og betaler 390 for klipp. Hvis jeg skal farge og stripe det koster det ca 1000+. Hvor mye er vanlig å bruke på frisør?

(jeg synes ikke jeg betaler for mye altså,men litt morsomt å høre hva man bruker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det varierer veldig. Håret mitt vokser veldig fort så jeg burde gått hver 6. uke, men jeg synes det er bortkastede penger å gå så ofte. Håret mitt blir ikke spesielt slitt og jeg prøver å velge frisyrer som ser pene ut selv når håret har vokst litt. Jeg går kanskje hver 3-4 mnd, betaler 500 kroner hver gang (klipp).

Endret av Arkana
Skrevet

Går en til to ganger i året, og betaler da ca 400 kr per gang.

Skrevet

Nå når jeg bare klipper håret hos frisør (farger det svart), betaler jeg 550 kroner pr. gang, og går dit hver 6. uke.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Sist kang jeg var hos frisøren betalte jeg 260 for klipp.

Gangen før det fikk jeg det stripet på frisørskole for ca 200.

Normalt går jeg til frisøren én gang i året eller sjeldnere. Har langt hår som fint kan stusses hjemme av kjæresten.

Skrevet

Går ca 2 ganger i året og betaler rundt 500 kr for klipp. Har en lang, klassisk frisyre som ikke behøver så mye vedlikehold. Farging gjør jeg selv.

Skrevet (endret)

Sist jeg var til frisøren, farga, stripa og klipte jeg det. Da betalte jeg i overkant av 1000,-. For bare klipp koster det meg ca 250,-

Har ganske langt hår, så jeg klipper meg ca hver 2. måned.

Endret av Totalya
Gjest Vindelspev
Skrevet

Altfor sjelden. Maks fire ganger i året. Går alltid til dyktige lærlinger, betaler som regel 200 kr +/-. Jeg har alltid vært mye mer fornøyd med lærlinger enn gamle travere.

Skrevet

3-4 ganger i året, betalte 430 kr for bare klipp. Synes det var dyrt.

Skrevet

Går ca to ganger i året.. Glemmer hva jeg betaler.. 300 - 400 et sted..

Skrevet

Går cirka hver tredje måned og betaler i dyre dommer!!! Jeg klipper, vasker, striper og kurer (som regel), og ender på noe mellom 1500,- og 1800,- hver gang. De gangene jeg kjøper Redken produkter i tillegg høynes fort regningen med 400-500,-.

Fryktelig dyrt, ja.

Skrevet
Går cirka hver tredje måned og betaler i dyre dommer!!! Jeg klipper, vasker, striper og kurer (som regel), og ender på noe mellom 1500,- og 1800,- hver gang. De gangene jeg kjøper Redken produkter i tillegg høynes fort regningen med 400-500,-.

Fryktelig dyrt, ja.

Jeg sparer til langt hår nå, og bare stusser innimellom. Men har en ganske avansert fargekombinasjon, og får håret farger med urtebaserte farger, som er dyrere enn vanlig kjemisk farge.

Var der senest i dag, og betalte 1380,- for stuss, klipp av pannelugg og farge/striper i forskjellige nyanser.

Går vanligvis 2- 2,5 måneder mellom hvert besøk.

Skrevet

Er hos frisøren hver 6 uke, betaler ca 450 for klipp + lett hårkur :) Synes det er en helt okei pris.

Skrevet

Jeg går hver 5 uke til frisøren, har langt har, så det blir kun stussing og striper av ettervekst. Betaler ca kr 600,- Bruker et par ganger i året å ta full pakke, dvs klipp, striper og farging, og da blir det lett mellom kr 1200,- og 1500,-

Skrevet

4 ganger i året til 250-300 kr. Det er jammen nok!!

(hadde langt hår før og fikk mamma til å klippe meg, men jeg kler desverre (for lommeboka) kort hår mye bedre.. )

Skrevet

Jeg går altfor sjelden! Ca hver tredje måned tenker jeg. Betaler rundt 400 kr, og det er da kun klipp!

Skrevet

Ca. hver 3. mnd. Betaler da 360-380 kr for klipp.

Skrevet

Varierer veldig...mellom 4-6 ganger i året tenker jeg. Blir farging av ettervekst/striping, klipp, hårkur og kjøper nesten alltid med meg redken produkter.. For bare klipp betaler jeg 500-600..helt grei pris synes jeg. Er som regel veldig fornøyd..

Skrevet

To ganger det siste året. Betalte 150,- og 200,-

Farging kan jeg gjøre hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...