AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Hvordan er kvaliteten på coop sine grønnsaker iforhold til hos kiwi/meny/spar? Anonymkode: 6c6a0...f5b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Mye bedre her jeg bor ihvertfall (oslo) Anonymkode: 17e7e...f47
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Dårlig. Jeg handler på kiwi. Anonymkode: 42e5f...5e0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Det der handler ikke nødvendigvis om hvilken kjede butikken tilhører. Butikkene ledes av egne kjøpmenn som kan ha egne avtaler om leveranse av f.eks frukt og grønt, den slitne Bunnprisbutikken i mitt nabolag har alltid et rikt utvalg av frukt og grønnsaker av god kvalitet, uten at jeg nødvendigvis har sett det samme i andre Bunnprisbutikker. Anonymkode: 17fd1...03f 5
Gjest Føsleguri Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Her jeg bor er kvaliteten på grønnsaker bra både på Coop og Meny (som er de butikkene jeg bruker).
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det der handler ikke nødvendigvis om hvilken kjede butikken tilhører. Butikkene ledes av egne kjøpmenn som kan ha egne avtaler om leveranse av f.eks frukt og grønt, den slitne Bunnprisbutikken i mitt nabolag har alltid et rikt utvalg av frukt og grønnsaker av god kvalitet, uten at jeg nødvendigvis har sett det samme i andre Bunnprisbutikker. Anonymkode: 17fd1...03f Ja, det er ofte store forskjeller innenfor en og samme kjede. I tillegg til det som nevnes her kommer det også an på de som har ansvar for frukt og grønt i akkurat denne butikken, om de har tid og interesse for å gjøre en god jobb. Dvs. om de er gode til å følge opp både leveransene og varene som er lagt ut i butikken. En flink frukt og grønt-ansvarlig skal etter min mening sørge for at hyllene ikke bare er fylt opp, men også at dårlige varer fjernes. *) Men mange steder ser jeg både vissen vårløk, mugne druer, sleip salat, flekkete epler og grønne poteter ligger fremme til skrekk og advarsel. *) I disse dager er det jo mye fokus på matsvinn og at varer som kanskje ikke ser så pene ut fremdeles kan være fullt brukbare. Dette synes jeg er helt topp. Men da bør disse varene plukkes ut og legges i "tilbudskassa" e.l., og ikke selges til fullpris. Så lenge prisen er den samme er det jo ingen som vil velge et vissent eple foran et som er friskt og fint, og da blir det visne eplet liggende usolgt til det er helt ubrukelig. Men om det visne eplet blir plukket ut og solgt til redusert pris er det mye større sjanse for at noen vil ha det. Anonymkode: b41ba...373 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Jeg synes en del av grønnsakene til coop ser så annerledes eller stygge ut, feks poteter, søtpotet, squash. Hva er deres erfaringer sammenliknet med kiwi, meny eller andre? Anonymkode: 6c6a0...f5b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 Her vi bor er Coop veldig flinke når det kommer til kvalitet på frukt og grønt så de kommer på førsteplass. Så kommer Rema rett under. Meny er helt ok. Kiwi er skikkelig dårlig for å være helt ærlig. Men Coop butikkene og remaen jeg handler mest på ligger i min bydel og den er er godt befolket av folk fra hele verden og veganere/vegetarianere og jeg tror det er mye av grunnen for at ting ligger godt an her altså. Handler jeg på remaen i byen så er kvaliteten en annen en på den som er i min bydel. Både Kiwi i byen og den i min bydel er ræva så der er det ikke store forskjellen. Anonymkode: 5ce89...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå