Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nå gått gjennom to medisinske aborter og hatt en utskrapning, men etter sjekk hos gynekologen så viste det seg at det fortsatt lå litt rester igjen, så nå har jeg fått time hos Ullevål til hystroskopi. 

Er det noen her med erfaring rundt dette?

Jeg er fryktelig redd for at jeg vil miste muligheten til å få barn etter dette, typen min prøver å støtte meg men jeg merker at jeg ikke klarer å se noen lykkelig slutt.

Dette har pågått i flere måneder og jeg er så redd for at dette har ført til at jeg har fått masse arrvev i livmoren og at livmoren potensielt har tettet seg. 
Jeg har gått til gynekolog som sier at livmoren er fin samt at jeg har masse egg, men jeg klarer allikevel ikke å se lyset i enden av tunnellen.

Er det noen her som har gått igjennom det samme/noe lignende og blitt gravid etter dette, eller har bekjente?

Hilsen en fortvilet og redd kvinne.

Anonymkode: b696f...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Så leit å høre. Jeg kan forstå at det er lett å bli motløs, men jeg ville stolt på gynekologen :) 

jeg har ikke helt lik historie som meg, men jeg hadde to Missed abortions med påfølgende medisinsk abort første gang, og utskraping andre gangen. Ble fort gravid etterpå begge gangene og har i dag to friske barn. 

Håper og tror at du også får bli mamma ❤️

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...