Gå til innhold

Sukkerfri kaffesirup. Noen gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en flaske med steviadråper med sjokoladesmak, smakte helt grusomt.  Har kjøpt barista kaffesirup og bruker også oboy som smaker veldig godt i kaffe latte.  Ser Monster har forskjellige sukkerfrie siruper, noen som har prøvd de?  Vil jo helst kutte ned på sukker.  

Anonymkode: 4dd10...27d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjøpte en flaske med steviadråper med sjokoladesmak, smakte helt grusomt.  Har kjøpt barista kaffesirup og bruker også oboy som smaker veldig godt i kaffe latte.  Ser Monster har forskjellige sukkerfrie siruper, noen som har prøvd de?  Vil jo helst kutte ned på sukker.  

Hold deg unna monster. De er helt forjævlige.🤮

Prøv heller disse

https://www.bodylab.no/shop/bodylab-zero-topping-3016p.html?gclid=CjwKCAiAsaOBBhA4EiwAo0_AnD8aeqGJX6NiqkoMyvSuCtqai2iwc1JthyrNX4v6sq78ecgxiXMCjxoC2sUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: d57e3...202

Skrevet (endret)

feilpost

Endret av Peonjenta
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Monin sukkerfri vanilje sirup ❤️ Det er den det brukes hos de fleste baristaer jeg har vært hos!

ekstra god i iskaffe

Anonymkode: adcf9...8c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Monin sukkerfri vanilje sirup ❤️ Det er den det brukes hos de fleste baristaer jeg har vært hos!

ekstra god i iskaffe

Anonymkode: adcf9...8c9

Takk, bare synd de tar 100-200 kr i frakt de stedene jeg fant den.  Blir 7 dl kaffesirup til 300 kr det. 

• 9 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2/14/2021 den 21.12):

Takk, bare synd de tar 100-200 kr i frakt de stedene jeg fant den.  Blir 7 dl kaffesirup til 300 kr det. 

Fant du ut om det var noen gode sukkerfrie variante? 😅

Anonymkode: 7352c...0e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...