AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Hei. Snakket en måndes tid med en mann på snap før vi bestemte hos for å møtes. Var på en date med denne mannen sist helg og alt virket som det gikk kjempe bra. Følte vi hadde god kjemi og samtalen gikk lett uten noen klein stillhet. Avsluttet daten med at jeg fikk et kyss og han sa jeg måtte sende meldinger om jeg kom meg trygt frem. Noe jeg gjorde. Etter dette blei han kald. Prøvde å sende han en snap for å skjekke stemningen. Fikk korte svar å tolket det som at han ikke var noe giret videre. Slettet han like gjerne fra snap. Går en stund før han sender melding hvor han never at han var fjernet fra snap. Sa det som det var at jeg ikke følte han var intressert og at jeg derfor slettet han. Fikk ikke så mye svar etter dette. Flere som har opplevd lignende? Anonymkode: 6c75b...484
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Han er ikke interessert i deg. Så enkelt. Anonymkode: b4ee3...c76 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Han er ikke interessert i deg. Det er den harde sannheten, som jeg har lært på samme måte som deg: Menn som blir stille, er ikke interessert. De gir beskejd hvis de er veldig opptatt eller noe sånt. Anonymkode: c0173...bde 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Siden han kommenterte at han var slettet fra snap, så kan det jo hende han faktisk var interessert? Anonymkode: 99e3a...2a1
kenpet Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Har vært borti damer som blir stille = Mistet interessen. Jeg blir også stille, svarer kort osv når jeg mister interessen. Har blitt flinkere til å si det direkte, mye bedre enn å bare bli stille.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Siden han kommenterte at han var slettet fra snap, så kan det jo hende han faktisk var interessert? Anonymkode: 99e3a...2a1 Nei. Han føler seg såret. Men han er ikke interessert. Når du slutter å skrive med disse mennene, kan de ta kontakt og få i gang skrivingen igjen, bare for å fade ut nok en gang. Anonymkode: c0173...bde 1
The Rosestarwoman Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Kanskje han er usikker. Spør han om han er usikker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Siden han kommenterte at han var slettet fra snap, så kan det jo hende han faktisk var interessert? Anonymkode: 99e3a...2a1 Da burde han vist det bedre Anonymkode: f0433...07d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå