Gå til innhold

Jeg er teit vet det, men likevel bittelitt skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kjøpt Valentines gave til kjæresten, noe han er veldig glad i samt koselig kort.  
Han har tidligere alltid kjøpt blomster til meg på både morsdag og Valentines. 

I dag fikk jeg ingenting, han sa han visste ikke hva han skulle kjøpe så han droppet det. Er jo glad han satte pris på det jeg hadde kjøpt❤️men, litt skuffet iom at det er både morsdag og Valentines.  

Fikk en god klem av tenåringen, så det var koselig 🥰❤️

Anonymkode: 2ed46...c34

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er vant til å få noe, så skjønner jeg at det er litt skuff. Spesielt når han innrømmer at han tenkte på det! Det er litt sånn "Jeg var for lat for å finne noe, så jeg bare droppet det." 

:klem: Men du... jeg pleier ikke å gjøre noe ut av Valentinsdagen uansett. Det er bedre å gjøre romantiske ting midt i uken.

Anonymkode: 4c8f5...6a7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du er vant til å få noe, så skjønner jeg at det er litt skuff. Spesielt når han innrømmer at han tenkte på det! Det er litt sånn "Jeg var for lat for å finne noe, så jeg bare droppet det." 

:klem: Men du... jeg pleier ikke å gjøre noe ut av Valentinsdagen uansett. Det er bedre å gjøre romantiske ting midt i uken.

Anonymkode: 4c8f5...6a7

Ja,da han fikk min gave+kort så sa han at  han hadde tenkt på det, men visste ikke hva han skulle kjøpe så da droppet han det. Han kunne jo bare kjøpt blomster som han pleier? 
Men, som du sier....egentlig så er det like greit å droppe hele Valentines. Kommer til å foreslå det for han da det nærmer seg Valentines neste år. Jeg gidder ikke kjøre halve byen rundt for å finne akkurat DET han liker, mens han bare dropper det fordi han ikke gidder. 

• Liker 2
Skrevet

Ojj, det er rart. Hvis dere har gjort dette før og plutselig bråstopp fra hans sid.

vi har aldri gjort noe ut av det, men bråstopp hadde jeg reagert litt på.

Anonymkode: 39884...646

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ojj, det er rart. Hvis dere har gjort dette før og plutselig bråstopp fra hans sid.

vi har aldri gjort noe ut av det, men bråstopp hadde jeg reagert litt på.

Anonymkode: 39884...646

Ja, det var litt leit faktisk. 
Men, kommer ikke til å styre noe neste år....kommer bare til å nevne det da det nærmer seg at vi bare dropper det. 
Vi har alltid kjøpt en liten ting til hverandre eller jeg får roser og han en liten ting, både mors/farsdag og Valentines. Til farsdag i november fikk han faktisk øl kalender til nesten 1200,- 

Skrevet

Her har vi aldri gjort noe, og vanligvis skriker jeg opp om forventningsavklaring i slike tråder. Men bråstopp hadde jeg reagert på, ja. Likevel - snakk med han om det, i stedet for å bare velge å droppe det selv neste år. 

Anonymkode: 2073f...791

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her har vi aldri gjort noe, og vanligvis skriker jeg opp om forventningsavklaring i slike tråder. Men bråstopp hadde jeg reagert på, ja. Likevel - snakk med han om det, i stedet for å bare velge å droppe det selv neste år. 

Jeg lar det bare være, gidder ikke lage fuzz om det.
Jeg skal ikke bare droppe selv neste år, men tenker å si fra i god tid på en grei måte at «du...vi bare dropper valentines, mors-/farsdags gave i år». 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lar det bare være, gidder ikke lage fuzz om det.
Jeg skal ikke bare droppe selv neste år, men tenker å si fra i god tid på en grei måte at «du...vi bare dropper valentines, mors-/farsdags gave i år». 

Er jo trist å bare konkludere med å droppe om du egentlig ønsker noe? Og anta at han mener det samme, bare fordi han sviktet i år, uten at du har fått mer forståelse for hva som ligger bak enn hans umiddelbare bortforklaring. Virker ikke som om kommunikasjonen er helt på topp her... 

• Liker 1
Skrevet

Hva med å ta det på alvor, trådstarter?

I stedet for å si at det var skuffende og leit, så finner du ut hva som ligger bak - selv om det er skummelt?

Dette skjer ikke hvem som helst. Noe ligger bak. 

Anonymkode: 160fd...b2d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er jo trist å bare konkludere med å droppe om du egentlig ønsker noe? Og anta at han mener det samme, bare fordi han sviktet i år, uten at du har fått mer forståelse for hva som ligger bak enn hans umiddelbare bortforklaring. Virker ikke som om kommunikasjonen er helt på topp her... 

Helt enig.

Gjest Blondie65
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Til farsdag i november fikk han faktisk øl kalender til nesten 1200,- 

HER er problemet TS: Du har gått langt utover det dere pleier å gjøre og dermed stod mannen der og tenkte at blomster og melkesjokoladehjerter ikke var godt nok.

Skrevet

Jeg har erfaring med at mange menn syns det er vanskelig å kjøpe noe bare for å "kjøpe noe", dvs. når de ikke har en minste idé om hva den andre personen ønsker seg. Mange menn er jo heller ikke god på f.eks. bursdagsgaver og julegaver heller. Men det er forståelig at du blir skuffa likevel, har man en forretning om noe så blir man jo gjerne litt skuffa når forventningen ikke innfris. Er han likevel en god mann til vanlig, syns jeg du skal prøve å ikke tenke så mye på det :) kanskje han husker deg neste år da, siden du kjøpte noe til han i år? 

Skrevet
Blondie65 skrev (1 minutt siden):

HER er problemet TS: Du har gått langt utover det dere pleier å gjøre og dermed stod mannen der og tenkte at blomster og melkesjokoladehjerter ikke var godt nok.

Absolutt ikke, det var kun den gangen han fikk så dyr, det var pga noe spesielt (og det vet han)  
Det han fikk i dag kostet maks 300,- inkl. kort (og melkesjokolade hjerter 😆

Skrevet
Heihola skrev (1 minutt siden):

Jeg har erfaring med at mange menn syns det er vanskelig å kjøpe noe bare for å "kjøpe noe", dvs. når de ikke har en minste idé om hva den andre personen ønsker seg. Mange menn er jo heller ikke god på f.eks. bursdagsgaver og julegaver heller. Men det er forståelig at du blir skuffa likevel, har man en forretning om noe så blir man jo gjerne litt skuffa når forventningen ikke innfris. Er han likevel en god mann til vanlig, syns jeg du skal prøve å ikke tenke så mye på det :) kanskje han husker deg neste år da, siden du kjøpte noe til han i år? 

Valentines/morsdag er jo enkelt: Blomster! 
Er alltid det jeg har fått før og blitt kjempeglad for, elsker roser. 

Skrevet

Min mann og far til mine barn sa i dag tidlig litt løst; gratulerer med morsdagen!

Jeg sa rett ut at jeg synes det var slapt og at jeg hadde blitt veldig glad om han iallfall kunne sagt det hyggelig.

Man må si ifra der og da!

Anonymkode: 4a081...62c

• Liker 1
Skrevet

Han visste ikke hva han skulle kjøpe så han kjøpte ingenting? Det er vel om mulig helt idiotisk. Selv her jeg bor på landsbygda så flommet det over av blomsterbuketter og alt sånt, og han hr kjøpt blomster før, så hva faen? Slapt og jeg skjønner at du er skuffet. 

Anonymkode: f242d...1cc

• Liker 3
Skrevet

Han er nok trygg på deg, og muligens glemte han hele greia/har rota det til, og da ble en liten hvit løgn løsningen.

"Bråstopp" synes jeg blir voldsomt å bruke for noe som skjer en gang i året, det trenger så absolutt ikke ligge noe alvorlig eller negativt bak det her.

Si ifra at du liker å få noe, snakk med ham om det, så blir det nok bedre til neste år!

Uansett, gratulerer med morsdagen

Anonymkode: d2336...031

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Bråstopp" synes jeg blir voldsomt å bruke for noe som skjer en gang i året, det trenger så absolutt ikke ligge noe alvorlig eller negativt bak det her.

Jo, det gjør det. 

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde kjøpt Valentines gave til kjæresten, noe han er veldig glad i samt koselig kort.  
Han har tidligere alltid kjøpt blomster til meg på både morsdag og Valentines. 

I dag fikk jeg ingenting, han sa han visste ikke hva han skulle kjøpe så han droppet det. Er jo glad han satte pris på det jeg hadde kjøpt❤️men, litt skuffet iom at det er både morsdag og Valentines.  

Fikk en god klem av tenåringen, så det var koselig 🥰❤️

"Jeg er teit vet det, men likevel bittelitt skuffet..."

Nja, der synes jeg du tar litt hardt i.

Menn kan være litt håpløse innimellom. Dette vet jeg også med tanke på at jeg er en mann.

Dog, kanskje litt lite skjegg og manken begynner å svinne noget hen.

Men, jeg er fortsatt en mann. Med alle feil som det følger 😆

Endret av Badevannet
Skrevet

Synes det var rart hvis han vanligvis pleier å gi deg noe. At han ikke visste hva han skulle kjøpe var en merkelig uttalelse.. Han kunne da bare kjøpt det han pleier å kjøpe hvert år og som han vet du liker? :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...