AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Skrevet 14. februar 2021 Føler røykere er iallfall mer ansvarsfulle med å advare risken der. Men pro sex bevegelser nevner aldri risikoen med Anal Sex oftest? Anonymkode: 2619e...148
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Skrevet 14. februar 2021 Det er jo ingen risiko når ingen av partene har hiv. Gjør man dette med kondom, eller helst med testede partnere er det null stress. Anonymkode: 5a87e...8db 19
Milky Skrevet 14. februar 2021 #3 Skrevet 14. februar 2021 Risiko? Det er ingen risiko så lenge man bruker kondom 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Skrevet 14. februar 2021 Vet du egentlig forskjellen på HIV og Aids, og noe oppdatert kunnskap om smitte i det hele tatt? Anonymkode: 4ad61...62e 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 Det skal særdeles mye til for å bli smittet av HIV i Norge. Vi har god kontroll på de få det gjelder. Og analsex har egentlig ingenting med saken å gjøre. Hvis du er sammen med en som har HIV, bør du ta forholdsregler uansett om du skal ha sex i vagina eller rumpa. Men, de fleste, om ikke alle, som har HIV i Norge, går på medisiner som gjør at de ikke er smittsomme. Har dog en liten følelse av at tråden egentlig dreier seg om noe annet. Hadde jeg ikke likt analsex, hadde jeg heller ikke hatt det. Anonymkode: ff688...fca 5
Rotemor Skrevet 14. februar 2021 #6 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet du egentlig forskjellen på HIV og Aids, og noe oppdatert kunnskap om smitte i det hele tatt? Anonymkode: 4ad61...62e Nei. Totalt kunnskapsløst og ubegrunnet der, altså.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #7 Skrevet 14. februar 2021 Rotemor skrev (7 minutter siden): Nei. Totalt kunnskapsløst og ubegrunnet der, altså. Men det er vel ikke bedre å få HIV heller? Å leve på medisiner høres ut som helvete for en frisk person Anonymkode: 2619e...148 1
Jaybird Skrevet 14. februar 2021 #8 Skrevet 14. februar 2021 (endret) Tror enkelte kan ha godt av å se denne. Det finnes mye mer informasjon, men den er et greit utgangspunkt Skrev visst som anonym over, dette er bare et tillegg. Nei, det er ikke rare faren for å få HIV, analsex eller ei. https://tv.nrk.no/serie/ikke-spoer-om-det/sesong/1/episode/9 Endret 14. februar 2021 av Jaybird 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #9 Skrevet 14. februar 2021 Jaybird skrev (3 minutter siden): Tror enkelte kan ha godt av å se denne. Det finnes mye mer informasjon, men den er et greit utgangspunkt Skrev visst som anonym over, dette er bare et tillegg. Nei, det er ikke rare faren for å få HIV, analsex eller ei. https://tv.nrk.no/serie/ikke-spoer-om-det/sesong/1/episode/9 Skal se den senere. Har den i et nytt vindu Anonymkode: 2619e...148
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 Jaybird skrev (1 time siden): Tror enkelte kan ha godt av å se denne. Det finnes mye mer informasjon, men den er et greit utgangspunkt Skrev visst som anonym over, dette er bare et tillegg. Nei, det er ikke rare faren for å få HIV, analsex eller ei. https://tv.nrk.no/serie/ikke-spoer-om-det/sesong/1/episode/9 Såg den videoen. Man alt de garanterer for er medisiner. AIDS og HIV stammer fra arvemateriale som utløser mest om du transformerer blod i et annet person i kroppen et sted. Så jeg stoler ikke på den sikkerheten de prøver å gå med. Å leve på medisin er ikke noe som er flott utenom at helsepersonell tjener penger på det. Så jeg ser Vaginal sex som lettere og tryggere en anus med kondom. Siden med anal høllet så må du presse det opp. Og glidemiddel ser bare så dumt ut. Anonymkode: 2619e...148
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Å leve på medisin er ikke noe som er flott utenom at helsepersonell tjener penger på det. Det spørs da vel helt på hva medisinene gjør. Jeg lever med medisiner av helt andre grunner, og det gjør at jeg kan ha en noenlunde normal arbeidshverdag. Men takk for at du deler dine meninger om analsex, skjønner det ikke er noe for deg 😄 Anonymkode: ff688...fca
Rotemor Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det er vel ikke bedre å få HIV heller? Å leve på medisiner høres ut som helvete for en frisk person Anonymkode: 2619e...148 Du må få kunnskap om saken før du diskuterer videre😊 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler røykere er iallfall mer ansvarsfulle med å advare risken der. Men pro sex bevegelser nevner aldri risikoen med Anal Sex oftest? Anonymkode: 2619e...148 De fleste har jo ikke HIV/AIDS er faktisk ganske få, å enda mindre er det av de som ikke vêt de er smittet. Anonymkode: 448b3...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 Jaybird skrev (4 timer siden): Tror enkelte kan ha godt av å se denne. Det finnes mye mer informasjon, men den er et greit utgangspunkt Skrev visst som anonym over, dette er bare et tillegg. Nei, det er ikke rare faren for å få HIV, analsex eller ei. https://tv.nrk.no/serie/ikke-spoer-om-det/sesong/1/episode/9 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det skal særdeles mye til for å bli smittet av HIV i Norge. Vi har god kontroll på de få det gjelder. Og analsex har egentlig ingenting med saken å gjøre. Hvis du er sammen med en som har HIV, bør du ta forholdsregler uansett om du skal ha sex i vagina eller rumpa. Men, de fleste, om ikke alle, som har HIV i Norge, går på medisiner som gjør at de ikke er smittsomme. Har dog en liten følelse av at tråden egentlig dreier seg om noe annet. Hadde jeg ikke likt analsex, hadde jeg heller ikke hatt det. Anonymkode: ff688...fca Det sies at det er uvanlig/vanskelig å bli smittet av hiv i Norge, men folk blir det jo hele tiden, se bare på de i filmen der. Flere tusen lever med hiv i Norge og tallet øker. Man er ikke smittsom når man vet man har hiv og går på medisiner, de som smitter andre vet gjerne ikle at de har det, og da er det veldig smittsomt og kan spre seg raskt. Anonymkode: fb95c...b64
jabx Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Føler røykere er iallfall mer ansvarsfulle med å advare risken der. Men pro sex bevegelser nevner aldri risikoen med Anal Sex oftest? Anonymkode: 2619e...148 Hva er "pro sex bevegelser"? 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #16 Skrevet 14. februar 2021 Har du hatt ubeskyttet sex kan du gå rundt med hiv uten at du vet det. Det kan ta opp mot 10 år før du får symptomer. Tenk hvor mange som kan smittes i mellomtiden. Anonymkode: fb95c...b64
SlemUlv Skrevet 14. februar 2021 #17 Skrevet 14. februar 2021 Jeg har bare analsex med partner(e) jeg stoler på, og som har testet seg for alt av kjønnsykdommer.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #18 Skrevet 14. februar 2021 SlemUlv skrev (14 minutter siden): Jeg har bare analsex med partner(e) jeg stoler på, og som har testet seg for alt av kjønnsykdommer. Ser du prøvesvarene deres, eller stiler du på dem når de sier de har testet seg? Anonymkode: fb95c...b64
SlemUlv Skrevet 14. februar 2021 #19 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser du prøvesvarene deres, eller stiler du på dem når de sier de har testet seg? Anonymkode: fb95c...b64 Kommer litt an på hvor lenge jeg har kjent dem, jeg har gjort begge. Og jeg tester meg ganske jevnlig selv. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #20 Skrevet 14. februar 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Har du hatt ubeskyttet sex kan du gå rundt med hiv uten at du vet det. Det kan ta opp mot 10 år før du får symptomer. Tenk hvor mange som kan smittes i mellomtiden. Anonymkode: fb95c...b64 Hadde det vært et stort problem, så hadde vi nok sett en eksponentiell vekst i antallet smittede. Det er jo ikke som om viruset kom i fjor. Det virker som vi har relativt god kontroll på smitten i Norge, men selvfølgelig, uansett HIV eller annen drit, ubeskyttet sex skal man være forsiktig med. Anonymkode: ff688...fca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå