Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk mann, virkelig på alle måter er han helt super. Men jeg mistenker at i bunn så ligger det en udiagnostisert adhd. Han er urolig i kroppen, veksler mellom mange tema, rydder og rydder uten å få noe mer orden i ting. Kan godt finne på å sette i gang store prosjekt langt på natt osv. Og så er han jo så sinnsykt ærlig! Hele tiden! Om absolutt alt! Også ting jeg tenker at ikke er naturlig å si til en ny kjæreste om man ønsker å «spille kortene rett». Nå er jo dette egenskaper som er befriende enkelt å være rundt, da jeg slipper gå å lure på hva han tenker om ting. Så det er absolutt ikke et problem, men jeg skulle så gjerne forstått bedre hvordan han fungerer og hvordan jeg best kan komme han i møte og støtte opp. Slik at jeg også får det best mulig i dette forholdet. For han vil jeg ha! ❤️

Anonymkode: 339e8...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikk diagnose for et par år siden og fikk for mange bivirkninger på medisiner til å gidde det. 

Jeg må ha orden på alt, huske på alt og gjøre alt i hjemmet. Han er flink til å jobbe og har alltid mye å drive med. Han er rask til å handle opp pengene han bruker, så derfor tør jeg ikke å eie noe med han. Fikk barn med han før jeg innså helt hva slags person han var eller at han endret seg etter barnet kom. Uansett takler han ikke å mangle søvn, så jeg tar alt med barnet, dag og natt. 

Han er følsom og takler ikke mine utfordringer i livet, han har virkelig nok med seg selv. Avtaler glemmes fort, veldig her og nå hele tiden, aldri planlegge noe. Aldri i ro, turer rundt i stuen når han prater i tlf, etter middagen er spist må han drive med noe. Samtidig så er det vanskelig å fullføre ting han har begynt på, så det må jeg gjøre. Nå må jeg rydde opp rundt huset etter han har hogd ned noen trær. Jeg må også male ferdig trapp og gang som han bare har grunnet. Mest sannsynlig må jeg legge nytt tak på badet nede, for det har stått åpent i et par måneder. Jeg må fuge ferdig på kjøkkenet, for det gjør ikke han. 

Følelsene hans er veldig opp og ned, ofte dårlig humør for ting som ikke går helt hans vei. Sinneproblemer Har han vist alltid hatt, men det fikk jeg vite seint. Like seint fikk jeg vite at han tidligere har drukket ganske mye. Han har alltid vært uforsiktig med bilkjøring og er uten lappen i perioder. 

Det verste er at han selv ikke forstår hvor slitsom han er å leve med. Jeg nærmere meg tom av å bo med han. 

Anonymkode: 89e7d...528

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har møtt en fantastisk mann, virkelig på alle måter er han helt super. Men jeg mistenker at i bunn så ligger det en udiagnostisert adhd. Han er urolig i kroppen, veksler mellom mange tema, rydder og rydder uten å få noe mer orden i ting. Kan godt finne på å sette i gang store prosjekt langt på natt osv. Og så er han jo så sinnsykt ærlig! Hele tiden! Om absolutt alt! Også ting jeg tenker at ikke er naturlig å si til en ny kjæreste om man ønsker å «spille kortene rett». Nå er jo dette egenskaper som er befriende enkelt å være rundt, da jeg slipper gå å lure på hva han tenker om ting. Så det er absolutt ikke et problem, men jeg skulle så gjerne forstått bedre hvordan han fungerer og hvordan jeg best kan komme han i møte og støtte opp. Slik at jeg også får det best mulig i dette forholdet. For han vil jeg ha! ❤️

Anonymkode: 339e8...c8b

Jeg trodde min var veldig ærlig også, når han sa de tingene så må han jo fortelle alt som det er. Bare at det dukket opp så mange dypere ting mange år senere. 

Anonymkode: 89e7d...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...