Gå til innhold

Britney og Kevin

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica
Skrevet
:overrasket: Sex-ryktene stemmer, Britney ER virkelig hekta på sex!! Så første episode i realityserien om henne og Kevin på TV3 i kveld. Hva har skjedd med den søte jomfruelige blondinen? :forvirret: Neida, selvsagt har jeg aldri trodd på det jomfrustempelet - men må innrømme jeg fremdeles har sett på henne som en ung søt popstjerne. Hun sjokkerer med måten hun viser seg fram på nå, samtidig beundrer jeg henne for å være SÅ åpenhjertet!
Videoannonse
Annonse
Gjest skindeep
Skrevet

sorry Paris, men jeg greier ikke helt å engasjere meg ;)

Skrevet

:ler:

Det blir for patetisk til og med for meg!

Skrevet

Er man hekta på sex når man har sex tre ganger om dagen? :klø:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Kjekt for henne. :-D

Om en måned skal jeg praktisere det samme i Hong Kong med kjæresten på besøk. :glede seg vilt:

Skrevet

Hehe - jeg fikk ikke sett det, jeg!

Sex tre ganger for dagen? Jaja, de er jo nygifte - ikke som oss gamle ektepar... :ler:

Gjest skindeep
Skrevet

3 ganger om dager er jo ingenting når man er nyforelsket!!! INGENTING!! :sjarmor:

Gjest Sarah Jessica
Skrevet
:overrasket: Døøøh!!! Det var ikke det at hun har sex 3 ganger om daget som var poenget da... Jeees!!! Det var at hun snakker så utrolig åpenhjertig om det - i hele programmet! Nokså uvanlig for en superstjerne å være, helt ulikt noen annet jeg har sett med andre stjerner. Men HALLO, jeg trenger ikke engasjement jeg altså, jeg bare ytret en kommentar etter å ha sett et nytt tv-program!! ;)
Skrevet

Jeg tviler på at hun gjør det for hun er åpenhjertig. Det er nok mer fordi det skapet oppmerksomhet rundt henne (for i USA er jo det såå sjokkerende).

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Har tenkt samme tanken. Men må si jeg ble usikker etter å ha sett kveldens program. Hun er ikke SÅ god til å spille skuespill! Thi-hi.

Poenget mitt er at hun i bunn og grunn virker som en helt vanlig nyforelsket jente, men som snakker uvanlig åpent om det og sex. Legg til at hun er superstjerne og lager tv-serie om det - SÅ ble det ganske spesielt!

Skrevet

Tragisk program da. og hun har ekstremt dårlig kameraføring også. HAHA!

Såg jo ingenting utenom nærbilder av nesen hennes, uskarpe bilder og halve hoder....

Skrevet

Også får hun sikker bra betalt for å brette ut privatlivet sitt ;)

Skrevet

Er det seriøst noen som blir overrasket over dette?? Britney er jo bare et mennese som oss andre, man er jo mer enn bare en "super-stjerne"!

Ellers synes jeg programmet var ganske kjedelig, og veldig forutsigbart. Men men, det vil vel den type programmer alltid være..

Skrevet

Jeg synes heller ikke programmet hennes var så spennende. Rotete laget og lite interessant...

Skrevet

Til og med min 13 årig datter og hennes venninner syns det var kjedelig, de gikk ut etter pausen, sier litt.....

Skrevet

Synes det er fint at to så hjernedøde personer har funnet hverandre, jeg. ;)

Skrevet

Fikk ikke premieren med meg i går, men tror jammen jeg må få det med meg neste gang! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...